Wensenlijst - overzicht

Ik ben nu al weer bijna een jaar lid van freedom. Er wordt duidelijk hard gewerkt om het de (nieuwe) klanten zo veel mogelijk naar de zin te maken. Alle waardering daarvoor! Er zijn veel wensen geuit en genoteerd. Maar het feit dat er hard gewerkt wordt is niet voldoende als je niet inzichtelijk maakt hoe het met de wensen staat. Je kan natuurlijk alle wensen stuk voor stuk nalopen, maar dan weet je nog niet welke wensen allemaal gehonoreerd zijn of zullen worden. In het begin heb ik al gevraagd om een overzicht: een eenvoudige tabel, waarin de wensen gerubriceerd staan, wat de status is en welke oplossingen geboden worden of zijn en wanneer resultaat te verwachten is. Ik heb zelf belang bij een van de oplossingen, zodanig dat mijn loyaliteit t.o.v. freedom daarvan afhangt. Maar ik zie geen vorderingen, noch informatie daarover. Ik hoop dat daar snel iets aan gedaan zal worden.

3 likes

Ik zit ook te wachten op een antwoord met een tijdpad. “staat hoog op de prioriteitenlijst” daar heb ik niets aan, want dan kan het alsnog één of zelfs meerdere jaren duren.

Ik heb eerder via de helpdesk de wens uitgesproken om het telefoon-abonnement te veranderen in een onbeperkt bellen abonnement voor een vast bedrag. Dat was najaar 2020. Nu bijna een anderhalf jaar later weet ik/ weten wij nog steeds niet wat er op dit punt staat te gebeuren en wanneer.
Intussen krijg ik aanbiedingen van andere telecomproviders tegen lagere tarieven. Nu stap ik niet zo maar over, ik ben ten slotte een van de founding fathers, maar ik denk er nu vaker aan dan voorheen.
Kortom ik zie graag een antwoord op de vraag wanneer het abonnement voor vaste telefonie omgezet wordt. Ik ben benieuwd.

1 like