"You need to sign in or sign up before continuing"

Elke keer als ik via “Mijn freedom” probeer in te loggen, verschijnt er nog vóór ik mailadres en wachtwoord heb ingevuld de boodschap “You need to sign in or sign up before continuing”. Als ik vervolgens emailadres en wachtwoord invul, en dan druk op “Inloggen”, gebeurt er helemaal niets.

Wat doe ik fout? Of is dit een bug?

Timotheus

Kun je daar ook kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’?
Zo ja, dan zou ik dat eens proberen.

Die balk met melding bovenaan (eerst inloggen) is logisch:
want je bent nog niet ingelogged.

Na invullen van de (hele) email adres en Mijn-Freedom-wachtwoord,
kom ik gewoon binnen.

Ging het bij jou eerst wel, en nu niet meer ?

Misschien instellingen veranderd in jouw browser of de verbinding ?

Helpt het om de cache van jouw browser / apparaat eens te legen ?

En let op het juiste web-adres ( op dit moment Freedom Internet )

Heb je een filter aan staan, zoals NoScript?

Is dit ook zo bij/met gebruiken van een andere browser ?
Kan het zijn dat je wordt omgeleid via een phishing site ?
Zover je weet hoe, druk F12 om onder water de (netwerk e/o script)communicatie sequence te bekijken.

En als je het eens probeert met een ‘incognito’ of private venster?