Zender schema's

Hallo,

Weet iemand waar ik de zenderschema’s van onderstaande kanalen kan vinden (de url’s):
306 Stingray iConcerts
309 Stingray CMusic
314 Stingray DJAZZ
315 Stingray Classica

m.vr.gr.
Hendrik

Heb je hier al rond gekeken?: https://www.stingray.com/
(M7 Online is een bedrijf dat via CD werkt).

Dank je Noci, ik was even het spoor bijster…
Op “Wie wij zijn | Stingray” heb ik in ieder geval de vier zenders gevonden.

M.vr.groet,
Hendrik

We proberen nieuwsgierig als we zijn de topic te volgen waar het over gaat want Stingray is ons vreemd. Googlen dan maar.

Maar, vragen we ons af, waarom een melding “Dit topic wordt één dag na het laatste antwoord gesloten”.

Omdat @Hendrik als opener van dit topic zijn vraag beantwoord heeft gekregen en hiertoe het antwoord van @Noci als oplossing heeft geselecteerd; een functie die iedere OP heeft en daarmee als het ware degene die het passende antwoord geeft een waardering teruggeeft (herkenbaar aan het vakje met het vinkje erin). Daarna wordt het topic binnen 24 uur na de laatste post in het topic gesloten.

Stingray biedt muziekkanalen aan in A/V en de videozenders (3xx kanalenserie) ervan zitten normaliter in het uitbreidingspakket van Freedom TV.

Deze maand is één van hun zenders toevallig “Zender van de Maand”, te weten Stingray iConcert en die kun je daarom deze maand ook bekijken op kanaal 20 zonder meerprijs.

Het ‘selecteren van de oplossing’ is overigens een goed en bekend gebruik op een forum, ook op ons forum.

Toekomstige lezers die bijvoorbeeld via de zoekfunctie of tags op een topic terechtkomen zien zodoende direct in de eerste post de beste oplossing. Dat scheelt veel ‘zoekwerk’ in een topic, waarin mogelijk ook minder goede of niet-sluitende antwoorden worden gegeven.

Mod-edit
Verzoek van @Hendrik gekopiëerd

Bedankt voor de uitleg.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.