Zenderpakket uitbreiding

Het zenderpakket van CD komt niet echt overeen met de samenstelling van de NL bevolking en ons koninkrijk. Zo mis ik bijv. RTV-7 (een Antilliaanse zender) en TRT (een Turkse zender) die beide wel in het XS4ALL pakket voorkwamen. Kunnen die worden toegevoegd?

@Piska12

Welkom op het forum!

Freedom is een andere partij dan XS4ALL met een ander beleid, het ‘overnemen’ van zenders is dan ook geen vanzelfsprekendheid of beleid.

“Freedom geeft de zenderlijst door zoals Canal Digitaal deze heeft ingekocht. Freedom is (nog) te klein om zelf te onderhandelen over tv rechten.”

Edit: om iedere schijn van partijdigheid te voorkomen heb ik de header van het topic gewijzigd, temeer daar je originele post de achtergrond van je wens duidelijk maakt.

Ik zou graag zien, het pakket te kunnen veranderen van Basic en Entertainment en zo ook naar de andere pakketten. Uiteraard kan dat niet zonder gevolgen. Het minimum verplicht een aantal maanden (3 b.v.) vast zitten, voordat je opnieuw van pakket veranderd. Het zou ook in het ‘mijn Freedom’ geplaatst kunnen worden zodat je zelf dit kan veranderen, met de voorbehoud van de 3 maanden verplicht afnemen.
Is het mogelijk dit door Freedom te realiseren, en op welk termijn dat dit kunnen?

groet, Michel

Misschien dat ik je wens niet helemaal goed begrijp aangezien je via een e-mail of telefoontje naar de helpdesk je pakket kan wijzigen. Mogelijk dat de reactie van Freedom in dit topic je vraag beantwoordt?

Freedom werkt aan een nieuwe klantomgeving, daarin zullen ongetwijfeld opties geboden maken die de dienstverlening vergemakkelijken en je meer laten beheren. Je pakketten wijzig je niet dagelijks neem ik aan?

hahaha… nee, inderdaad niet

Ik heb 2x een email met een aanvraag gedaan, maar hierop werd niet gereageerd.
Op de 3de mail kreeg een reactie van Gilles op 12 december. Die vroeg om een paar dingen voor verificatie. Deze heb ik opgestuurd. Ik zou alleen een paar weken moeten wachten.

Heb je een ticket# ?

Je bedoelt dagen?

ticket# ??
en nee een paar weken…

Hier is duidelijk sprake van een miscommunicatie, ik kan alleen niet beoordelen waar het fout is gegaan.

Om misverstanden te voorkomen, is mijn advies om je vraag opnieuw te richten aan helpdesk@freedomnet.nl, voorzien van de benodigde bijlage(n) en een ticket# te laten aanmaken.

Ik zie dat ik een foutje hebt genaak… Stom van me :slight_smile:
klantnummer vergeten…
Ik heb de email opgestuurd…

1 like

@Michel
Goed te lezen dat je de reden hebt gevonden en dat je de ontbrekende gegevens hebt verstuurd zodat je aanvraag snel in behandeling kan worden genomen :+1:

13:51 kreeg ik de bevestiging. En ook aangesloten.
Mijn vrouw zal vanavond erg blij zijn…

Bedankt voor jullie service
Michel

1 like