Wat een leuke topic en deze pak ik dan graag weer even op, na 2 maanden - Ik ben vanuit Ziggo naar Freedom gekomen omdat de prijs stukken lager ligt en er altijd wel iets aan de hand was met het opnemen, TV Gids. Omdat vrienden van ons ook Freedom hebben, was de beslissing snel genomen. Echter, zonder TV want deze hebben we afgenomen bij NLZiet. Dan wil ik gelijk melden dat wij geen enkel probleem hebben met NLZiet, fijn dat we met onze Apple TV kunnen kijken, zien heel veel terug en live kijken deden we toch al bijna niet. Ook fijn als je in de tuin zit om verder te kijken op de iPad en ga zo maar door, dus Freedom in combinatie met NLZiet, echt super!
Goed, goed… afgelopen week bijna 1,5 uur geen internet en dan is het wel even vervelend als je een meeting hebt, maar gelukkig kan ik nog bij de buren op internet en dat doe ik dan ook. Maar ben het wel eens dat dit niet de bedoeling is, het moet gewoon werken. Maar ook hier in gedachten gehouden dat het geen Ziggo is en dat we Freedom juist helpen om klant te worden en te zorgen dat deze onderbrekingen niet meer voor komen. Tenminste, dat is onze hoop en daar gaan we ook voor. Wij dragen daarom, als verse klant, Freedom een warm hart toe en hebben ook een aandeel om zo verder te helpen.
Waar ik wel moeite mee heb is dat als je een mail stuurt, het soms dagen duurt voor je antwoord krijgt. Bellen kan in het weekend niet, dus ben je altijd aangewezen op mailen en/of twitter, als er iets aan de hand is. Dat zijn wel de dingen die ik mis bij Freedom. Snelheid en beter bereikbaar in het weekend (zeker bij storingen). Maar goed, de storing die wij hadden vorige week was in de middag om 15:00 uur, en prima te volgen via Twitter maar kan me voorstellen als het in het weekend is dat je dan graag even wil bellen of zo.
Nog een puntje misschien: Zou het fijn vinden als Freedom zelf spullen verkoopt om bv van glasvezel naar UTP om te zetten en dat je dan geen FritZBox hoeft te bestellen. Ik heb zelf nooit zoveel vertrouwen in wat ik online koop/moet kopen, ik mezelf altijd afvraag of ik wel het juiste heb gekocht - Dus misschien iets voor Freedom om zelf te verkopen (of in ieder geval goede links aan te geven waar je het beste kan kopen).
Misschien zijn mijn voorbeelden nog beter om aan te pakken dan gifjes maken, wat ik net ergens las in een topic. Leuk hoor, zeker, want bij promotie maken moet je ook dingen hebben om te showen. Maar liever dan tijd steken in belangrijke zaken ipv het maken van gifjes.
Zo… dat was het weer, wij zijn super blij met Freedom en gaan ervoor!