Ja, bij ons is het zakelijk.
Nu nog ff niet spannend want bij de horeca mag nog niets binnen.
Maar rot als je aan een bar zit, de barman/vrouw aan de telefoon is en er gaat er nog een rammelen, die niet opgenomen kan worden omdat degene die dat moet doen… aan de telefoon is.