1 jaar Freedom internet

Kreeg net de factuur voor het volgende jaar Freedom internet, was dus alweer vergeten dat vandaag precies ik 1 jaar internet van Freedom heb!

Samenvatting van mijn ervaringen:

  • switch was soepel, liep prima op de configuratie van XS4KPN, eigenlijk geen downtime
  • snelheid, dik tevreden, maximale waarden die te halen zijn op de lijn
  • aanvankelijk problemen met upload snelheid, maar na hulp van Freedom door met een modem te kunnen testen, werd duidelijk dat het probleem aan mijn apparatuur lag, sindsdien verholpen (was dus allemaal mijn schuld!)
  • 2 onderbrekingen gehad waar ik echt weet van heb (omdat ik thuis aan het werken was … :slight_smile: ) beiden van zeer korte duur. Eerste onderbreking was vrij vlot na installatie, en die werd op dit forum feestelijk benoemd tot eerste storing van Freedom (iemand over een kabeltje gestruikeld?) Kortom, voor hoeveel er allemaal gedaan en gebeurd is, is dit echt een goede service.
  • ik heb meegedaan aan de 2e crowdfunding actie, dit keer wel het lef gehad te investeren
  • beetje gemekker met IP adressen ivm met hotmail, daar is weinig aan te doen, maar best vervelend als je zelf een mailservertje wil draaien (hier zou Freedom kunnen helpen)
  • (te) veel rondgehangen op dit forum :slight_smile:
  • uiteraard m’n jaarcontract door laten lopen voor het volgende jaar uitstekend internet!

Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft kunnen en willen maken!

15 likes