Krijg af een toe dit soort meldingen hier.
Ik zie hier aan de achterkant de server met een drankje op het strand onder de parasol chillen.
Oftewel, die is alles behalve overbelast…
Mochten er meer mensen last van hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag. Wat dan helpt is om te weten op welk moment dit precies was. Dat helpt weer het zoeken in de logs/grafieken.
Mocht je daarnaast wat andere debug informatie hebben, dan is dat natuurlijk ook altijd welkom. ![]()
Deze melding zou wel leuk zijn voor de pagina met aanvragen voor abonnementen ![]()
Alleen een beetje jammer dat het dan een 4xx melding is. Dat zijn client gerelateerde foutcodes. Dat zou beteken dat 1 klant heeeeeeeeel veel keer een verbinding zou willen aanvragen. ![]()
Jaja, het is humor hoor Bastiaan
en toch een klant met heel veel abonnementen ook goed toch? ![]()
fwiw: kreeg deze melding gisteren ook op https://community.freedom.nl met publieke internetverbinding (via Ziggo Zakelijk dacht ik, maar was wrs Vodafone Libertel), gedurende minimaal een kwartier als ik me goed herinner. Nooit eerder gezien.
Gisteren was er heel veel stuk op het internet.
Ze hadden het over een wolkbreuk of zo.
Laten we hopen dat het bij de wolkbreuk van gisteren blijft. ![]()
Mocht het na gisteren nog vaker voorkomen, dan horen we dat wel graag. Ondertussen heb ik ook even wat monitoring opgezet vanaf verschillende punten om te kijken of deze wat kunnen opvangen.
Een paar honderd keer per seconde de website opvragen om te kijken of deze fouten geeft moet genoeg zijn toch.
(grapje)
Gezien wat gister speelde, was het niet iets van extern, wat niet beschikbaar was?
Big G was ook van slag.