22 november 2022 22.00: Zoekfuntie Freedom webmail werkt niet

Het is inmiddels bijna een maand later.
Wanneer wordt dit opgelost?
Dit duurt echt veel te lang.
(Zelfs het oorspronkelijke onderwerp is al afgesloten)

Ik heb begrepen dat je voor problemen een mailtje naar de helpdesk moet sturen.

De problemen zijn bekend gezien de storingsmelding pagina.
Vandaar de vraag hier.
Bij vragen aan de helpdesk moet je soms 2 maanden op antwoord wachten. Misschien dat het via deze pagina’s sneller gaat. Het is hier niet bepaald druk meer en valt het misschien eerder op.

Net even ruggespraak gehad, probleem is nog steeds in behandeling.
Heeft nog steeds de volle aandacht van de helpdesk.

Het duurt me veel en veel te lang. Het duurt nu al meer dan een maand, en het werkt nog steeds niet.
het werkte goed.
Dit is een essentiele functie van webmail.

En ook na het onderhoud van gisteravond aan e-mail doet de zoekfunctie het nog steeds niet.

Het lijkt er op dat het onderhoud van gisteravond de zoekfunctie in webmail een heel klein beetje hersteld heeft. Op één mailbox werkt het weer en dan ook erg snel, op een andere nog steeds niet.

Ben benieuwd wanneer het weer volledig werkt.

@Anco

1 like

De fout waarbij het adresboek van een mailaccount niet is te bewerken, met/via een alias ingelogde webmail authenticatie, is helaas nog steeds aanwezig. Ik heb inmiddels de communicatie - daarover - met de helpdesk opgegeven

1 like

Ik ben in ieder geval blij dat er wat verbetering in zit.

Sinds vandaag werkt het weer op al mijn mailboxen, en inderdaad allemaal snel.

We zijn erg blij dat het is opgelost, althans voor ons.
Op de storingspagina staat nog niet dat het probleem is opgelost.