4Gbit via KPN ook mogelijk via Freedom?

Bij Freedom wachten we nog even af om de volgende redenen:

  • Wordt de snelheid ook daadwerkelijk gehaald, dus eerst testen of we dit klanten kunnen leveren of dat we alleen discussies krijgen of de snelheid ook daadwerkelijk gehaald wordt.
  • Er is momenteel nog geen hardware die wij uit kunnen en/of willen uitleveren di deze snelheid ondersteunt.

We doen het liever goed dan te snel.