50% korting op buitenfoto workshop Schiermonnikoog

Een Freedom abonnee op Schiermonnikoog biedt alle Freedom klanten 50% korting op fotoworkshops. Eilander natuurfotograaf Folkert Abma neemt je mee naar de mooiste fotogenieke plekjes van Schiermonnikoog. Er zijn buitenfotografie workshops voor vroege vogels, voor het gouden en blauw uur, en een fotoworkshop ‘op laarzen’. Breng je favoriete camera mee, van smartphone tot spiegelreflex. Maximaal vijf deelnemers per groep. Kijk hier voor meer informatie over de workshops en beschikbare data

Een workshop reserveren kan online op https://dewittehaas.nl/activiteiten/fotoworkshops/
Gebruik je @freedom.nl adres én kortingscode FREEDOM, dan krijg je automatisch 50% korting. Je kunt met iDeal afrekenen.

De aanbieding is geldig tot 1 september 2021. Lees hier de overige voorwaarden

3 likes

Leuke actie! Heel origineel.

mmmm… Leuk initiatief maar naar mijn inzicht hoort dit soort commercie hier niet thuis. Of zie ik dat weer helemaal verkeerd

1 like

Dat hoef je inderdaad niet persé ‘verkeerd te zien’ :wink: Wanneer het op de website van Freedom.nl zou staan zou ik het direct met je eens zijn.

Het is een categorie in zoals ‘Off-Topic’ van het Community Forum en je kunt er natuurlijk voor kiezen om topics te negeren.

Aan de andere kant wordt hiermee wel een sociaal aspect meegenomen in de community. Vooral wanneer we als leden andere leden iets te bieden hebben en bovendien kunnen helpen (Corona) dan is dit een mooi en exclusief ‘prikbord’.

Persoonlijk vind ik dat de acties betrekking zouden moeten hebben op internet(diensten), hard- en software die aansluiten op de diensten van Freedom.

Een workshop fotografie kan gerust vallen binnen deze kaders (bijv. verbeteren van webdesign). Een cursus ‘hondentrimmen’ valt daar zeker buiten.

Mogelijke andere acties waar je aan zou kunnen denken:

• collectieve inkoop hard- en/of software
  • cursus programmeertaal X, Y, Z
  • workshop custom ROM installeren
  • cursus open source software
  • basiscursus Linux
  • cursus/workshop streaming
  • cursus/workshop video editing
  • cursus/workshop computer audio
  • webshop aanbiedingen Freedom merchandise voor Founding Members
  • cursus/workshop Photoshop
  • diverse opleidingen
  • rondleiding datacenter
  • etc.

(edit: in=zoals)

De aanbieding van De Witte Haas is trouwens zeer verleidelijk, voor de korting van 50% zelf

Correcte rechtvaardiging idd