Aansluiting Glas in huis en freedom op 1 dag?

Ik hou mijn hart vast hoor. A.s. vrijdag krijg ik zowel een kpn monteur in de ochtend die het glas in de meterkast gaat brengen. Om in de middag de freedom installateur op bezoek te krijgen. Althans zo geven ze het bij het glasvezelteam aan.
Is dit inderdaad zo? of ben ik te wantrouwig ivm mijn oude ziggo aansluiting die zo ontzettend slecht geregeld was en zit ik nu bij de juiste club?! :wink:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met inbouw en installatie in één dag! :slight_smile:

Wordt vervolgd…

Groetjes

Heb je deze tijdlijn met de Freedom helpdesk besproken? Mijn ervaring is dat ze veel ervaring hebben met de processen en de interactie ervan. Ik zou gewoon even bellen, ik had vandaag een akkefietje met mijn upgrades maar was in contact met een helpdesker voordat ik goed en wel de klantennummers van mijn aansluitingen op het scherm had.

(persoonlijk heb ik ook ideeen maar ik heb domweg te weinig feitenkennis van de processen om mijn ideeen te ventileren)

1 like

Hoi GJ,

Ik had ze gisteren al even gebeld. In hun mail die je krijgt vwb de verzending van het modem (in huis gekregen, dat is goed gegaan dus) stond dat ik gebeld zou worden door het GlasVezelTeam. Dit was nog niet gebeurd. Er stond vermeld dat dit maximaal 5 dagen voordat de installatie zou zijn. Kortom gebeld en daar heeft de HD aangegeven dat zij contact op zouden nemen hierover. Vandaag dus telefoontje gehad van dit team dat ze ‘waarschijnlijk’ voor het bezoek komen van de Freedom monteur.
En dat ‘waarschijnlijk’ baart me enigzins zorgen :slight_smile:

Ik heb nog internet via zuiggo dus nog geen man overboord. mocht er iets niet goed gaan. Maar ja enigzins authistisch trekje… ik hou niet van verrassingen :wink:

Groetjes
Berrie