Aantal devices Canal Digitaal

Hallo,

Ik ben best wel tevreden met CD !

Het blijkt dat je maximaal 5 verschillende devices op je account kan gebruiken (exclusief de settop box). Ik begrijp dat er een limit moet / kan zitten aan het aantal streams, maar 5 devices is wel snel vol met een huishouden van 3 personen, die allemaal op een of ander manier willen kijken, zij het via de app op tv, of op iPad/ iPhone/browser. De ene keer kijk ik via mijn browser op mijn desktop, de andere keer via mijn iPad bijvoorbeeld. Dan zijn die 5 devices eigenlijk net te snel op.

Kan deze limiet wat verruimd worden ?! zou heel makkelijk zijn. denk dan bijv. 10 devices.Iedere keer iemand / een device “bumpen” en opnieuw inloggen is wat lastig :wink:
Deze limit was er voor zover ik weet bij TV van KPN (xs4all) niet.

Rudi

Volgens mij hanteren alle iptv diensten maximaal 5 apparaten, ook KPN, lijkt mij niet dat CD daar als enige van gaat afwijken.

Hmmm, nooit iets van gemerkt bij tv van xs4KPN :frowning: in de app …
aantal aangemeldde apparaten/ apps is iets anders dan aantal streams tegelijk.

Rudi

1 like

Misschien was er voor xs4all een uitzondering, maar niet voor KPN:

XS4ALL en KPN maken gebruik van dezelfde dienst en product (in mijn ervaring). 2 jaar geleden zat daar ook inderdaad een lock op het aantal devices wat je kon aanmelden.

Bij Canal Digitaal zit er inderdaad een limiet op het aantal apparaten wat via de app of website kijkt. Zover ik weet zijn hier op dit moment geen plannen voor om dit op een andere manier aan te kunnen laten passen of te vergroten. Maar ik zal het eens meenemen in het gesprek naar Canal Digitaal toe.

THANKS !!
De xs4all app had m.i. deze limitaties niet … enne: nik mis met een beperkt aantal concurrent streams per account, maar het aantal devices die deze streams onder een bepaald account kunnen afspelen is soms wat onhandig (voor ons))

Rudi