Weet iemand of je ergens in kan stellen na hoeveel keer er doorgeschakeld zal worden naar de Voicemail? Ik kan het niet vinden.
Je kunt i.p.v. de voicemail van Freedom de voicemail van je Fritz!Box gebuiken. Daar zit die optie wel in.
Op de help pagina staat dit:
Voicemail:
Deze kun je (nog) niet zelf uitschakelen in het VoIP portaal.
Wil je deze uitschakelen? Neem dan even contact op met de helpdesk.
Je kunt meteen doorgeven hoe lang je de rinkeltijd ingesteld wilt hebben.
Dank ctjacobs en Erik!