Achteraf geen monteur nodig

Bij de bestelling van een internet abonnement ook een monteur gekozen.

Gisteren het installatie pakket ontvangen, de FB5530 zelf op de glasvezel aangesloten.
Werkt dus prima en simpel zelf aan te sluiten.
Dus achteraf geen monteur nodig.

Op 2 juli ga ik van XS4ALL naar Freedom, reeds de afspraak met de monteur geannuleerd .
Gaat deze annulering nog lukken of ben ik helaas te laat en had ik tijdens de bestelling beter moeten nadenken?

De monteur zal zeker niet boos zijn, want dan kan hij eerder naar huis . :slight_smile:
Al een paar dagen geleden gemeld bij de helpdesk via de mail maar nog geen reactie.
Anders zal ik in de loop van de dag even bellen naar de helpdesk.

Helaas krijg ik na 11.00 uur niemand aan de lijn, blijft overgaan.
Ze zijn volgens mij onder bezet.

Het zou ook mooi zijn als je ook te horen kreeg hoeveel wachtenden er evt zijn, dan weet je of je moet wachten of niet.
Verbeter puntje voor de helpdesk.

Inmiddels iemand aan de lijn gekregen en die gaat het verder regelen.

Update: monteur is eruit gehaald.

2 likes

Dat kan in deze tijd, heel verkeerd opgevat worden. :rofl:

1 like

Hoi @RonF

Fijn dat het in ieder geval gelukt is. We zijn inderdaad onderbezet en elke dag druk bezig met het beantwoorden van alle vragen die binnen komen. Maar niet getreurd… er is versterking op komst, dus hopelijk binnenkort wat beter te bereiken :slight_smile:

Ik ben persoonlijk (en professioneel) geen voorstander van muziek in de wachtrij of een melding hoeveel mensen er in de wacht zouden staan. Muziek is heel erg persoonlijk en audiokwaliteit is ook altijd niet om over naar huis te schrijven via telefoon en wachtrij indicaties (tijd en wachtende) zeggen eigenlijk niet zo heel veel.

Maar ben er wel mee eens dat je iets te horen moet krijgen (behalve dan een overgangstoon). Maar daarvoor moeten we een nieuwe telefooncentrale hebben. Staat ook op de verlanglijst (met nog heel veel andere dingen). :wink:

3 likes

Maar verder uiteraard prima geholpen door de helpdesk en opgelost.
Fijn weekend.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.