Alias verwijderen

Ik wil een alias verwijderen en in de documentatie staat er een screenshot van de lijst van aliases met een prullebakje achter de alias. Als ik naar deze lijst ga staat en bij mij nergens een prullebakje en kan ik de alias dus niet verwijderen.
Iemand enig idee waarom dat prullebakje er bij mij niet staat?

Welkom op dit forum @jos.warmer .

Als je inlogt op Mijn.Freedom,
dan zie je links streepjes, daarmee kun je de woorden in het linkermenu in- of uit- klappen.
Onderin dat menu staat “Domeinen” , selecteer dat.
Na een paar seconden verschijnen dan onder in beeld de domeinen (Freedom en eventueel nog een genoteerd eigen-domein)
Selecteer het domein waarvan jij een Alias wilt veranderen/verwijderen.

Nu kun je linksonder in het menu kiezen voor Aliassen.
Je ziet de aliassen.
Scroll helemaal naar beneden en kies daar rechtsonder voor het vierkante-symbool “Show-Hide-Columns”

Nu kun je de “Prullenbak-Kolom” aanzetten, en de gewenste alias verwijderen.

Ik heb de “Show-Hide-Columns” al geprobeerd, daar staat geen prullebak kolom bij. Wel staat er bij de laatste kolom geen tekst. Als ik alle kolommen aan zet zie ik nog steeds geen prullebak verschijnen.

Die zonder tekst is de prullenbak aan en uit.
Gewoon in Firefox.
Ik weet niet of een tablet/telefoon een andere site geeft.

Kan het zijn dat dit om het eerste alias van een geregistreerd .nl domein gaat? Ik vermoed dat in het geval van een geregistreerd domein, er een vast alias is naar je @freedom.nl email adres.
In mijn geval kan ik alleen een tweede, derde, etc. alias, dat ik zelf heb aangemaakt, verwijderen.