Aliasen en groepen verdwenen voor domein

Ik kon “vroeger” (tot een paar maanden geleden) vrijwel alles instellen voor mijn domein, zoals groepen, aliases en email accounts. De groepen en aliases lijken er nog wel te zijn, maar ik kan ze nergens meer editten. Waar is de user interface voor deze functionaliteit gebleven?

Je verwacht het niet, maar de complete web interface is kapot voor het overgrote deel van de browsers. Vrijwel alle webkit gebaseerde browsers, inclusief Safari, maar ook Firefox voor MacOS, werken niet.

Net even nagekeken, is inderdaad een bug. Zal het direct even doormelden.

Wordt naar gekeken en aan gewerkt.

3 likes

Hallo, is dit opgelost intussen. Ik wil een verandering aanbrengen in een van mijn groepen in email, maar ik kan die hele setting en mijn groepen nergens meer vinden. Ze werken nog wel, dus ik neem aan dat ik ze ook ergens kan onderhouden. Heb een kwartier lopen dwalen door de websites en 5 minuten aan de telefoon gehangen zonder uitzicht op hoe lang dat gaat duren, dus maar in deze oude topic opgerakeld. Browser is Firefox.

Ja het is opgelost. Ik werd gewoon binnen een half uur teruggebeld! Chapeau.

2 likes

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.