Amino doet na update bijna niets meer

Wat een bagger toch!
Ik start de Amino op, druk op het kruisje, dan komt automatisch NPO 1 in beeld. Ik typ 258 om even Omroep Brabant te kijken. Dat gaat allemaal. Maar daarna gaat er bijna niets meer. Een ander kanaalnummer intypen werkt niet. De Guide knop werkt ook niet. Soms werkt de Menu knop nog wel. Pauzeren lukt nergens meer, ook niet bij NPO…
Het was al een slecht kastje, maar nu is het helemaal onbruikbaar geworden.
Wordt er dan helemaal niets meer getest alvorens er een update (stable-10.1.0-rc3:stb_m7be2) wordt uitgerold???

Lees het bericht tv-ontvanger van canal digitiaal van Freedom zelf.

Dank voor de link naar het artikel van Freedom.
Ik had het al een keer gezien, maar mij niet helemaal gerealiseerd dat wat ik altijd doe (als eerste altijd het kruisje om uit het blokken-menu te komen) bij de Amino nu een soort “kill-switch” activeert. Ik heb natuurlijk niet zelf voor de software-update gekozen. Dat doet het kastje zelf… Het bericht van Freedom is denk ik oud genoeg om een oplossing te krijgen…
Ik heb het probleem aan de helpdesk gemeld en ik hoop dat ze heel hard naar Canal Digitaal gaan schreeuwen dat dit onacceptabel is. Ik hoop dat er tenminste een geld-terug of kortings-actie komt omdat wij nu betalen voor iets wat geen product of service kan genoemd worden.

2 likes