ik kijk al een hele tijd niet meer met dit kastje sinds we een smart tv hebben.
volgens mij betaal ik er maandelijks huur voor.
iemand enig idee hoe ik het moet aanpakken om deze terg te sturen
ik kijk al een hele tijd niet meer met dit kastje sinds we een smart tv hebben.
volgens mij betaal ik er maandelijks huur voor.
iemand enig idee hoe ik het moet aanpakken om deze terg te sturen
Ik raad je aan de helpdesk te bellen.
Ik denk dat de enige mogelijkheid is om via de helpdesk het Canal+ abonnement stop te zetten en dan bij Canal+ rechtstreeks een nieuw abonnement af te sluiten. Maar 100% zeker weet ik het niet.
Je krijgt altijd 1 Amino bij het televisie abonnement bij Freedom. Je betaald hier geen huur voor. Er wordt alleen een extra ‘huur’ bijdrage gevraagd voor ‘extra’ televisie ontvangers.
Dus heb je maar 1 televisie ontvanger die standaard bij je abonnement zit en je hebt hem niet nodig? Geef het ding een mooie plek in een stoffig hoekje. Stuur deze niet op eigen houtje terug naar Freedom (BNS), want dan kan het zo zijn dat aan de achterkant het volledige televisie abonnement wordt opgezegd (door automagische processen).
Wil je echt een Amino-loos bestaan, dan kun je kijken of je een app only account kunt aanvragen via Canal+ zelf ( CANAL+ Abonnementen | CANAL+ ) of kijk op De verschillende vormen van televisiekijken | Freedom voor alternatieve manieren van televisie kijken. ![]()
Ik heb even gekeken: een Canal+ abonnement (inclusief opnemen) kost 16 euro bij Freedom en kost 14,95 direct bij Canal+. Als je het zo bekijkt betaal je dus 1,05 euro voor de Amino.
Maar… met de Amino krijg je ook radiozenders en met alleen de Canal+ app heb je alleen TV, geen radio. (De meeste, zoniet alle, radiozenders zijn natuurlijk ook gewoon via Internet te beluisteren, zonder abonnement.)
Bedankt voor jullie reactie.
Ik zou zweren dat toen ik mijn abo afsloot (4 jaar terug ) er was aangegeven dat als je eigen apparatuur wou gebruiken je ook tv kon nemen zonder kastje van freedom.
net als dat je ook zonder modem internet kan afnemen.
Maar dat kan dit inderdaad ook nergens terugvinden.