Anco vertrekt bij Freedom Internet

Per 1 april 2025 neemt Randal Peelen definitief de rol van Anco Scholte ter Horst als algemeen directeur van Freedom Internet over. Anco gaat het bedrijf na 6 jaar verlaten. 

“Het was een fantastisch avontuur om eerst met het actiecomité XS4ALLMoetBlijven te strijden en uiteindelijk, tegen alle verwachtingen in, een nieuwe provider te starten waarbij de strijd voor een eerlijker, beter en kwalitatief internet voorop staat, zonder profilering en uit de hand gelopen macht van een paar techbedrijven. Supertrots op het team, de loyaliteit van klanten en al die crowdfunders en die hebben gebouwd aan de beste Alles-in-1 provider van Nederland. Helaas stopt het hier voor mij maar zal ik blijven strijden voor een beter internet via The Good Cloud. Ik wens Randal en het hele team veel succes met het verder bouwen aan dit prachtige bedrijf met een hart”, aldus Anco.

Twan (Commercie): Namens het hele team bedankt ik Anco voor zijn tomeloze enthousiasme en onuitputtelijke drive. Zonder zijn snelle berekeningen op een bierviltje tijdens de tijd van het actiecomité, zijn optimistische blik en zijn aanstekelijke charisma was Freedom er nooit geweest. Nu breekt een nieuwe fase aan, en die omarmen we vol vertrouwen. We zetten de missie voort met dezelfde passie en blijven strijden voor een open, eerlijk en vrij internet!"

Randal (Directeur): "Een positie veroveren in de huidige markt is iets waar ik diepe bewondering voor heb. Anco en het team hebben een vuurtoren gebouwd, een lichtpunt in een complex speelveld. Ze hebben het bedrijf laten groeien van een luis in de pels tot een autoriteit, met inderdaad, het hart op de juiste plek. In de toekomst zal Freedom deze positie alleen maar verder versterken en kritisch blijven op alles wat er in het internetlandschap gebeurt. Mijn doel is om Freedom sterk en onafhankelijk te maken en verder te bouwen aan de beste internetprovider van Nederland!"

Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/anco-vertrekt-bij-freedom-internet
10 likes

@anco Bedankt voor je positieve inzet.

2 likes

Wat een timing om dat juist vandaag te melden :sweat_smile:

Maaarrreeeh, bedankt @Anco :facepunch: & welkom @randal :wave:!

2 likes

Bedankt Anco voor het voortzetten van XS4All in Freedom. Geen moment spijt gehad van de overstap naar Freedom

Succes! Koen

2 likes

Jammer @Anco we gaan je zeker missen maar je opvolger @randal gaat er helemaal voor heb ik al gemerkt dus ik heb er alle vertrouwen in.
Het ga je goed en wie weet tot ziens ergens!

2 likes

Jammer je te zien gaan, maar met Randal is het vrije internet ongetwijfeld in goede handen.
Bedankt voor al je enorme inzet voor het vrije internet en een volwaardig opvolger voor het helaas ter ziele gebrachte xs4all. En niet in de minste plaats voor een enorm goed en gedreven team wat je samen hebt weten te stellen. Ik ben trots dat ook ik hier een heel klein steentje bij heb mogen dragen middels crowdfunding en als moderator van dit forum
Heel veel succes met alles wat je verder gaat doen, en hopelijk komen we elkaar nog wel eens ergens tegen.

2 likes

@Anco Grote Smurf nogmaals veel dank voor de enorme inzet de afgelopen jaren!

2 likes

Dank voor alles. Ik ben blij dat ik bij Freedom zit. Het is bijzonder dat uit alle narigheid van KPN met XS4ALL ook zoveel positiviteit is ontstaan.

Ik zie genoeg mogelijkheden voor Freedom Internet en The Good Cloud om samen te werken. Ik ben heel benieuwd wat er gaat komen!!

2 likes

Bedankt voor het trekken van de kar tot nu toe. Van 0 - tot nu is een prestatie tegen het geweld van de “grote” ISP’s in.

@Anco, als je dat met dezelfde inzet gaat doen als afgelopen jaren,
dan zien we TGC dus binnenkort ook steeds bovenaan in de lijsten staan :wink:
en weet ik waar ik met een gerust hart mijn data kan stallen.

2 likes

Een beetje laat, maar ook namens mij bedankt. Mede door jouw inzet is er een flink en uiterst gewaardeerd resultaat bereikt…

@Anco Fijn dat je dit bent aangegaan en hebt neergezet. Bedankt daarvoor. Het ga je goed in vast het volgende avontuur.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.