Andere tv-ontvanger dan Animo .
Animo is een reclame voor Canal , ik wil helemaal geen Canal , dus een andere tv-ontvanger aansluiten , die rechtstreek de kanalenlijst zoals ned1 , 2 en 3 ,rtl etc . toont .
Ik denk dat je dan naar “NL ziet” o.i.d. moet kijken tenminste als je een smart TV hebt
Hi,
Na een hoop gekloot met Canal+ over eigen hardware is het resultaat k*t.
Tv kijken kan, maar niet alle zenders uit het pakket. Kijken vanaf begin werkt niet (schijnt te werken als de Fritzbox gebruikt wordt). Zappen gaat zo traag, duurt vaak meer dan 10 seconden voor de zender zichtbaar is. Huidige staat stil.
Kijken via de app ie iets beter maar als ik dit cast naar de TV dan loopt beeld en geluid niet synchroon, ook geen gezicht.
Voor een premium provider een beschamende vertoning dat dit zo slecht werkt.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik een alternatief heb bekeken. NLziet extra (is nog euro goedkoper) en dit dan via een AppleTV kastje kijken.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Ik weet het kan ook via mijn smartTV maar dat is een Samsung en die is niet verbonden met internet, te veel home calling. Daarom ook geen interesse in Android kastjes.
Lees graag ervaringen hiermee.
Dank
Ja, werkt prima. Ben geen zware kijker, kijk meer “terug” dan live, maar beide werkt voor mij naar behoren en prima kwaliteit.
Thanks!
Wij ook ‘simpele’ kijkers, meerst gebruikte functie kijk vanaf begin.
Kan je met de afstandsbediening van Apple TV ook door de kanalen zappen?
“Zappen” als in kanaaltje omhoog/omlaag volgens mij niet, NLziet is meer georienteerd op “wat wil je kijken”, dus klik op de zender, of een programma uit de gids, of zoek naar een programma en selecteer dan welke aflevering je wilt kijken (zoals bij Netflix, max, prime, etc.).
Heel lang geleden zongen ze al dat er een knop op je TV zit. Zappen, zo uit de tijd man
Dank
Ja dat liedje herinner ik me nog wel, wij hadden toen slechts 6 zenders…
Maar ik heb nooit een idee wat ik wil zien, loop de kanalen langs en als er wat leuks is stop ik.
Heb een tijdje Netflix geprobeerd, maar na 30 minuten altijd weer uit omdat ik geen idee had wat ik wilde zien…
Gebruik NLZiet op Apple TV. Bevalt goed omdat ze ook live ondertiteling hebben en dat is belangrijk voor mijn vrouw die slechthorend is. Maar ook NLZiet heeft soms problemen. De TVgids werkte paar dagen geleden niet en kon ik geen programma kiezen. Dit was echter alleen op NPO1 waar tussen 19:00 en !0:00 uur geen programma’s werden getoond.
Dank! nu even een AppleTV zoeken en dan hop Canal+ de deur uit.
Hoe zo als je eigen apparatuur gebruikt? Amino op Fritzbox met smart TV werkt redelijk tot goed!