Android app testers gezocht

Hi,

Ik heb een Android Podcast-app player gemaakt (met VS MAUI) die ik graag in de Google Play Store wil publiceren.
Voordat dit mogelijk is, wil Google dat ik eerst 20 gebruikers vind die de app gedurende 14 dagen testen op stabiliteit.
Als je een fanatieke podcast luisteraar bent, zou je mij enorm helpen door Prodcast twee weken lang te testen.
Alle tips zijn welkom, maar het belangrijkste is dat de app niet onverwacht crasht.
Als je wilt deelnemen, stuur mij dan een DM met je Gmailadres. Ik voeg je toe aan het testteam en je ontvangt een link om de app veilig via de Play Store te downloaden.
Google heeft de app al goedgekeurd om te verifiëren dat deze voldoet aan beleidsregels daarnaast bevat de app geen advertenties.

Info over toelating : [Google wijzigt Play Store-beleid voor ontwikkelaars]

phoneklein

Gr Fonzie

Voor Android is er al een Open Source, advertentievrije podcastspeler, die ook zonder Google te installeren en te gebruiken is:

Wat is de toegevoegde waarde van nog een speler?

Mijn favoriete podcast player was de podcast player van Google zelf. Maar zij trekken de stekker er eerdaags uit, zie ook :[[Updated] News about Google Podcasts & new migration tools - YouTube Music Community]
AntennaPod heb ik ook installeert. Maar ik vind een een zo basic mogelijke UI het prettigst en heb dit met Prodcast proberen te realiseren. Maar vooral, ik maak Prodcast als hobby naast mijn bestaande werk en dan is de toegevoegde waarde van mijn app (voor mij) van minderbelang. Ik vind het gewoon leuk als deze uiteindelijk in de Google Play Store komt.

1 like