BBC One / BBC Two via Canaal Digitaal app?

Met de recente KPN aankondiging denk ik weer na over de overstap naar Freedom. Zoals bij anderen weerhoudt de televisiedienst mij daar nu nog van.

Als plan B (mocht de amino niet aan de wensen voldoen) heb ik een abonnement op Canaal Digitaal genomen om te kijken of hun apps een redelijk alternatief kunnen zijn. Het draait nu op mijn apple tv en, hoewel niet ideaal, het kan er voor ons mee door.

Echter, anders dan in het overzicht op zenderlijst-tv-via-internet, zie ik geen BBC One noch BBC Two. Ook op mijn iPad ontbreken deze zenders.

Kan iemand bevestigen of deze twee zenders beschikbaar zijn via Freedom/CD: dus op de apps niet op de settop-box?

Groet,
Frank

Via zowel de settopbox als de app, heb ik gewoon BBC 1, 2 en First op CD via Freedom via de basis abbo.

Dank.

Ik zal eens aanschrijven om te zien waarom ik de kanalen nu niet heb (maar dat is van secundair belang).

Frank

En nog steeds geen mogelijkheid tot opnemen op BBC1 en BBC2 (en NPO2 Extra). Aangezien ik dat bij XS4ALL nog veel gebruik zit er voor mij nog steeds - helaas - geen overstap in.

Dat gaat binnen niet al te lange tijd ook bij kpn veranderen, als de huidige contracten aflopen en ze nieuwe contracten af moeten sluiten.
De keuze wel of niet opnemen ligt namelijk bij de uitzendende partijen zelf, en niet bij de tv aanbieders.

Is dit een vermoeden of weet je dit zeker? (dat KPN het recht op opnemen gaat verliezen, dat de keuze bij de uitzendende partij ligt weet ik).

Frank

Ik weet niet hoe lang het huidige contract nog loopt, maar voorlopig is die mogelijkheid er nog wel bij XS4ALL en daarom is mijn overstap naar Freedom nog niet aan de orde.

Hoe de onderhandelingen bij een verlenging gaan lopen is speculatie, lijkt mij.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.