Beeld stopt steeds een aantal seconden of zelfs minuten

Het bekijken van een opname leverde zaterdag 2 april het fenomeen op, dat het beeld steeds even liep dan een aantal seconden of minuten stil stond en dan weer liep. Is waardeloos kijken.
Een ander fenomeen met Canal Digigtaal is dat bij het live kijken het beeld bevriest. Ik krijg en dan alleen weer op gang als ik alles uit en aan zet. Dat probleem heb ik trouwens al zolang ik Canal Digitaal heb.
Streamen via Netflix, Youtube en Disney bijvoorbeeld levert nooit problemen op.

Ook hier laatste tijd weer veel problemen met het kijken van opnames. Het zelfde als boven genoemd.

Ik heb ook precies hetzelffde probleem. ik heb naar helpdesk gemailt hoe het zit.
Of hopelijk hier een antwoord te krijgen.

gisteravond ook weer opgetreden. ligt aan de kwaliteit van de CanalDigitaal spullen.
Freedom kan er volgens mij niets aan doen. Zodra ik een reële optie heb om van CanalDigitaal af te kunnen doe ik dat direct.

Jawel, je abonnement bij CD loopt via Freedom als jouw leverancier. Dus Freedom moet het oplossen.
Dat ze daar CD voor nodig hebben is hun zaak.

Ik vermoed dat de Amino gewoon een slecht, traag, te laag gespecificeerd ding is. Voorbeeldje: Live pauzeren doet het maar 15 minuten, dus te weinig geheugen, aannemende dat de buffer in de Amino zit.

Hoi Peter,
dat ben ik met je eens.
Dezelfde problemen heb ik trouwens ook als ik via de CD app kijk. Bij CD is het echt een rommeltje. en daar betaal je bijna 20 euro per maand voor.

Ook bij mij blijft de tv steeds haperen en stotteren,niet alleen bij opnames maar ook bij terugkijken, soms houdt hij er zelfs helemaal me op. ik ben net overgestapt van de oude ‘iet meer xs4all’ maar dit is wel een enorme tegenvaller!

Volgens mij wordt het multicast signaal omgezet naar een unicast signaal als je pauzeert en wordt alles afgehandeld op de servers van CD. De Amino buffert niets. Zal hier eens kijken of pauzeren idd maar 15 minuten kan.

Ik heb hetzelfde probleem ook met mijn XS4ALL abonnement met de techniek van KPN (bergafwaarts met de kwaliteit)