Belbundel onbeperkt bellen buitenland

Met familie verdeeld over Europa heen is een belbundel onbeperkt buitenland zoals bij xs4all voor €22,50 voor mij onmisbaar.

2 likes

Helemaal mee eens. Ik heb om die reden, ondanks alles, geaarzeld om over te stappen. De bundel onbeperkt buitenland van Xs4all was uitstekend. Ik merk dat ik minder gemakkelijk bel en dat betreur ik.
Binnenlands bel ik nu noodgedwongen mobiel, waar ik wel onbeperkt bellen heb. Vind dat heel vervelend omdat de kwaliteit minder is en ik niet mobiel gebeld wil worden, wat nu veel lastiger te verhinderen wordt.

Niet direct een oplossing maar slechts een tip om te voorkomen dat je terug gebeld wordt op je mobiel.
Als je het telefoonnummer vooraf laat gaan door #31# bel je anoniem en ziet de gebelde dus niet jouw telefoonnummer.

Dank je wel Anton. Dat wist ik wel, maar helpt niet omdat veel van mijn bejaarde vriendinnen geen anonieme nummers aannemen.
En wat ook al niet helpt, is dat het een heel gedoe is, om een persoonlijk antwoord in de beantwoorder van de vaste lijn te regelen. Ik had er eentje bij xs4all, die gemakkelijk via de telefoon te wijzigen was.
Nu is het nog steeds niet gelukt, omdat het nodeloos ingewikkeld is en ik het niet kan via de laptop.