Bestel vanaf nu het nieuwe televisiepakket: TV Standaard

Zoals al eerder aangekondigd, voegt Freedom vanaf vandaag een extra televisie abonnement toe aan het aanbod: TV Standaard. Dat betekent dat je vanaf nu kunt kiezen uit TV Standaard en TV Compleet of je abonnement kunt wijzigen

Hieronder tref je een overzicht van de TV-pakketten:

TV Standaard TV Compleet € 13 p.m.   € 16 p.m.  Meer dan 80 tv-zenders Meer dan 80 tv-zenders Ruim 50 zenders in HD-kwaliteit Ruim 50 zenders in HD-kwaliteit Pauzeren, TV Gemist en Begin Gemist inbegrepen Pauzeren, TV Gemist en Begin Gemist inbegrepen Kijk op je tv, laptop, tablet of telefoon Kijk op je tv, laptop, tablet of telefoon Kijk waar je wilt (binnen de EU) met inbegrepen TV-App Kijk waar je wilt (binnen de EU) met inbegrepen TV-App Toegang tot Canal+ Series: de beste Europese series in huis Toegang tot Canal+ Series: de beste Europese series in huis FILM1 FILM1 Standaard inclusief ESPN, ESPN 2, 3 & 4 (o.a. Eredivisie voetbal) Opnemen tot wel 100 uur in de Cloud

Abonnement wijzigen

Heb je op dit moment TV Compleet en wil je dit graag wijzigen naar TV Standaard? Volg de stappen op deze pagina om je abonnement zelf te wijzigen.
 


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/bestel-vanaf-nu-het-nieuwe-televisiepakket-tv-standaard
1 like

In dit bericht is de tabel niet helemaal netjes meegekomen, dus klik op het linkje onder het bericht om het oorspronkelijke bericht op onze website te lezen.

Dit is wel verwarrend.

Heb je een extra zenderpakket stopgezet, dan zal dit zenderpakket de volgende dag niet meer beschikbaar zijn. Je betaalt een zenderpakket per maand. Houd er rekening mee dat wanneer je een zenderpakket opzegt, je nog steeds voor de hele maand betaald.

Het staat er nu zo, dat ik een maand lang moet betalen voor iets dat ik niet meer heb.
@bastiaan Ik neem toch aan dat het na een maand dagelijks opzegbaar is?

Dit is in de vooraankondiging al besproken, half. Een zenderpakket wijziging (van Compleet naar standaard) wordt per direct aangepast en de facturering gewijzigd, een aanvullend pakket (sport/entertainment) stop zetten kan het beste aan het einde van de maand.

Het zou dan ook sieren als het pakket dan ook per einde van de maand wordt uitgeschakeld, niet per direct. Ik gok dat dit een CD dingetje is.

Ik heb ik heb gisteren voor 18:00 het pakket naar Standaard omgezet en het is bevestigd.
ESPN2 doet het nog steeds op de app en de amino.
Dit doet me vermoeden, dat het pakket blijft tot het einde van de maand.

Dus € 4,- voor

  • ESPN, ESPN 2, 3 & 4 (o.a. Eredivisie voetbal)
  • Opnemen tot wel 100 uur in de Cloud.

ESPN interesseert ons helemaal niets.

Dat opnemen werkt niet echt in de Aria. Moeten het nog ervaren in de App.
We hebben zo goed als besloten dat de Aria de deur uit gaat en voor TV over te stappen op de App via een chromecast.
Als opnemen in de App ook niet werkt dan kunnen we net zo goed € 4,- besparen.

Iemand ervaring met opnemen via de App?
Werkt dat goed?

Het verschil is slechts 3,=, maar inderdaad, opnemen werkt toch slecht en espn is hier best wel overbodig (beide hekel aan sport), dus dat is weer 36,= p/j bespaard.

Edit: Bij terug zetten naar standaard ben je meteen je opnames kwijt. De factuur was de 24e al verzonden, dus ik ben benieuwd of er een restitutie is.

Freedom heeft netjes augustus gecrediteerd omdat ik op de eerste naar standaard ben gegaan.
CD heeft nog steeds het pakket niet aangepast.

Yup, hier het zelfde. Credit nota voor compleet en nota voor standaard.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.