Bestelling via helpdesk

Vandaag telefonisch contact gehad met de helpdesk over het toevoegen van Freedom TV aan het huidige abonnement van een kennis van mij.

Een week geleden de eerste e-mail gezonden aan de helpdesk, dit omdat TV bestellen alleen via hun kan als je al een klant bent. Het bleef stil daarna, ondanks dat ik gevraagd had de bestelling ook separaat te bevestigen naast het standaard ticket bevestiging e-mail.

Dus vanochtend de herinneringsmail gezonden en kort daarna kreeg mijn kennis de verwachtte e-mail, met het verzoek voor verificatie.

Ondertussen was ik ook aangekomen bij mijn kennis en zag de e-mail. Alle gegevens erbij gezocht en daarna de helpdesk gebeld.

Twee wachtenden voor mij dus tijd om een bakkie te doen en toen wij van één wachtende naar het overgaan ging zaten wij klaar voor het gesprek…nou dat was nogal prematuur. Wij gingen weer terug de wachtrij in en dan weer het geluid van een overgaande telefoon en weer terug de wachtrij in, steeds als eerst wachtende. Dit herhaalde zich nog wel tig keren.

Na een tijd ping pong te hebben meegemaakt kwam er toch echt een live stem uit de telefoon.

Het zou mooier zijn dat er zolang er geen medewerker beschikbaar is je nog in de rij blijft staan en het niet steeds lijkt of je iemand aan de lijn krijgt, omdat je de telefoon overgaan tonen hoort.

Daarna ging het supersnel en even later zat de bevestiging in de mail en was Canal+ ook aanwezig in mijn.freedom.

Het ging niet allemaal perfect maar toch een cijfer 8 van mijn zijde, voor de gang van zaken. Dat komt vooral door de uiteindelijke snelle afhandeling van de bestelling.

1 like