Canal+ app werkt niet (meer) picture-in-picture?

Sinds de Canal Digitaal (weer) Canal+ heet, lijkt de app om een iPad niet meer picture-in-picture te willen werken. Zie ik iets over het hoofd, of heeft iedereen dit? Ik vind PIP juist zo handig, omdat ik b.v. sport kan volgen maar ondertussen ook wat anders kan doen. Parijs-Roubaix is leuk, maar ik hoef geen uren non-stop te kijken :slight_smile:

Zie hier een uitgebreide uitleg over PIP, helaas werkt het dus niet standaard bij alle apps.
De maker van de app moet het ondersteunen:
https://www.howtogeek.com/670589/how-to-use-picture-in-picture-pip-video-on-an-ipad/#:~:text=It's%20available%20on%20iPad%20Pro%20or%20later%2C%20iPad,made%20apps%20like%20Facetime%20and%20Apple%20TV%20do.

Dank voor de link! Ik heb de tips op die pagina nog even nagelopen. Hij doet het nu weer wel! Toch eens kijken hoe de multitouch gebaren op mijn tablet zijn in de stellen, want ik heb best een tijdje zonder succes zitten te swipen vanmiddag :crazy_face:

Goed om te horen dat het opgelost is. Ik heb je reactie even als ‘oplossing’ gemarkeerd.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.