Canal Digital TV app - pauzeren/vooruit/achteruit bij opnames

Hallo,

Sinds ruim een maand of zo lukt het me niet meer om via de Canal Digital TV app (Samsung TV) bij het terugkijken en/of opnames afspelen te pauzeren of vooruit- of achteruit te spoelen. Tot voor kort kon ik dat doen door op de TV afstandbediening de pauze/play toets te drukken en dan kwam er een pop-up in het beeld waarmee ik kon pauzeren of vooruit- of achteruit “spoelen”. In de Netflix en VideoLand apps werkt deze knop op de afstandbediening wel gewoon, enkel in de Canal Digital werkt deze functie niet meer.

Ik heb de Canal Digital TV app al ge-herinstalleerd maar zonder het beoogde resultaat. Zie ik mogelijk nog iets over het hoofd of is de pauzeer en vooruit- of achteruit functionaliteit op een andere manier ondergebracht in de Canal Digital TV app?

Alvast bedankt voor de tips en hints…

Gusman

Is dat ook zo bij NPO1 ?

Hoi Eric,

Ja, bij alle zenders van het CD basis pakket… :slightly_frowning_face:

Gusman

Het “probleem” is ondertussen met enig speurwerk gevonden en het bleek dat er een reset van de Samsung afstandsbediening noodzakelijk was en vervolgens de afstandsbediening opnieuw koppelen aan de Samsung TV. Alles werkt nu weer als vanouds :+1::+1:

Gusman

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.