Certificaathouders betrokken houden

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Freedom wil dat certificaathouders betrokken blijven. Bijvoorbeeld door middel van een certificaathoudersvergadering. Na het initiële diner met het MT heb ik geen enkele ‘live’ interactie gehad met de organisatie. Als we aandeelhouder zouden zijn geweest hadden we in ieder geval jaarlijks financiële informatie gekregen en een AvA. Mijn enthousiasme voor de club is inmiddels wel wat verminderd en ik ben dan ook niet meer actief om anderen enthousiast te maken.

1 like

Beste Devet,

We zijn al een paar jaar onderbezet en werken ons het apezuur. We zijn met een erg klein team ( Dit is Team Freedom Internet | Freedom ) en geven álles om de missie, visie en onze dienstverlening draaiend te houden. Ik hoop van harte dan we snel in rustiger vaarwater komen zodat er ook weer tijd is om leuke dingen te organiseren met onze crowdfunders en certificaathouders.

5 likes

Ik mis het wel, maar hou het maar even simpel en pragmatisch tot dat rustige vaarwater (of ruime sop) er is. Wel af en toe ruimte voor een ‘rondje van de baas’ voor het team bij Pllek of zo hoop ik?

Beste Twan,

Dat is inderdaad ook iets waar ik me zorgen over maak. Op hoogtij dagen hadden jullie zelfs 28 medewerkers op de teampagina staan. (Dit is Team Freedom Internet | Freedom) Dan snap ik wel dat het nu druk is. Hoe komt dat? Het is bijzonder jammer dat jullie zo weinig informatie delen met STAK-houders. We hebben een hoop geld geïnvesteerd, dan mogen we op z’n mist wel weten hoe de vlag er voorhangt, lijkt me. Zelfs als dat slecht nieuws blijkt te zijn.

Groet,

Richard

1 like