Cloudflare/shopify blijft verifieren

Als ik naar lightburnsoftware.com ga of douxe.net dan blijft de cloudflare/shopify verificatie rondjes draaien. Ik heb incognito geprobeerd. Opera geinstalleerd maar werkte ook niet. Als ik via een VPN (opera) ga dan kom ik er wel door. Dat komt dan vanaf een US adres.
Worden ip-ranges van Freedom geblokkeerd door cloudflare ? Ik heb al DNS-servers van google ingesteld maar helpt niet. Collega op KPN verbinding krijgt hetzelfde ip-adres terug en komt wel op de website.

Hier geen problemen met die websites vanaf mijn Freedom verbinding. Ligt misschien aan de IP-range waar je in zit….?

Ik heb hetzelfde ervaren in de eerste paar maanden dat ik bij Freedom zat en kon geeneens naar npo.nl. Dit is ondertussen allemaal opgelost.
Dit gebeurt omdat de beheerders van de website ofwel een IP reeks blokkeren (of beperken) ofwel ze een verouderde GeoIP-database (of iets vergelijkbaars) gebruiken. In sommige gevallen was het voldoende om (de beheerders van) de betreffende website een mailtje te sturen. In gevallen waar de beheerders niet thuis gaven, is het uiteindelijk in de meeste gevallen vanzelf goed gekomen. Alleen bij het versturen van mail naar bij Microsoft afgenomen diensten gaat het nog steeds niet goed maar daar valt mee te leven.

Je moet bij Microsoft ongeveer elke drie maanden opnieuw vragen om jouw adres weer toe te staan. Komt iedere keer goed, en ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het definitief goed gaat…
Je gaat naar olcsupport.office.com/Support/Index en daar vul je het formulier in waarin je niet kunt aangeven waarom je een probleem hebt en dat het steeds terug komt, maar je krijgt een reply dat je niet in aanmerking komt om toegelaten te worden en in antwoord daarop kan je uitleggen wat er aan de hand is en gaan ze het dan oplossen…
Dit is mij nu al 4 of 5 keer overkomen. Komt iedere keer goed, maar ze blijven wellicht automatisch het elke drie maanden weer afsluiten…

Ja, dat is bij mij ook zo; ik vind dat dus geen oplossing. Ik zal dit topic hier verder niet mee vervuilen :slight_smile: