Ik heb daar wel eens met xs4all over gehad, die vonden het prettig als er iets in stond wat uniek en niet herleidbaar is. Ik heb het ooit in het begin bij Freedom het ook gevraagd. Die vonden toen, dat allemaal hetzelfde beter was voor de privacy. Als het nodig is, kan er altijd nog iets unieks in.
Ik heb geen idee, of er een vernieuwd inzicht is hierover.
Die username staat standaard in allerlei overviews en ik heb er niets aan ![]()
Daarvoor in de plaats moet ik met lastig te onthouden nummers werken. Echt des Freedomās om privacy boven gemak te stellen ![]()
Ik zal mijn router wel aan laten melden met arienislief@freedom.nl. Is 'ie makkelijker voor je te vinden. ![]()