Datalek bij Blauw

Ik ga er vanuit dat Freedom niet werkt met een klanttevredenheidsonderzoek bureau. Mocht dit wel zo zijn, dan hoop ik niet dat deze bij Blauw is :wink:

Erg vervelend als je als bedrijf zo getroffen bent en zeker de veiligheid van al je klanten moet kunnen waarborgen. Want je hebt ook hun klanten weer te beschermen.

Sws vind ik al die tevredenheidsonderzoeken flauwekul omdat een bedrijf kennelijk de feeling is verloren met haar gebruikers.

Ik hoef met mijn klanten helemaal geen onderzoek te doen omdat ik weet wat ze vinden en zij niet zullen aarzelen mij (dat) duidelijk te maken met wat zij willen/verwachten.

Heb je ooit een mail gehad met zo’n onderzoek van Freedom?
Ik kan me niet herinneren dat ik die ooit gehad heb.

Wordt soms best wel eens knorrig van bedrijven die dit doen.

Heb bij een groot postorder bedrijf van 3 letters een andere email alias aangemaakt en de oude gewist.
Daar heb ik in het verleden ook phishing van gehad na een lek.

Maar goed ook dat ik dergelijke tevredenheidsonderzoeken niet namens Freedom krijg.
Iets dat imo niet echt nodig zou moeten zijn wanneer je weet wat je klanten bezighoudt door met ze in gesprek te blijven/gaan.

Freedom haalt/haalde wat informatie uit de “providermonitor” en doet (soms) enquĂȘtes. Probleem dat ik heb met enquĂȘtes, dat die vaak sturend zijn opgesteld om daarmee iets al of niet te bevestigen.