De knop ‘gebruik’ functioneert niet goed

Als ik de genoemde knop gebruik, dan springt jullie website naar het onderdeel ‘domein’. Zowel met Safari als met DuckDuckGo.
Dus ik kan de e-mailadressen nu niet onderhouden.
Geprobeerd op een iPad.

Welkom @Eusie ,

als mede-klant snap ik even niet op welke web-pagina jij de knop “gebruik” gebruikt (mail, MijnFreedom, …)
Vermoedelijk ergens in MijnFreedom, omdat je naar “Domeinen” springt.
Waar precies zie jij die knop ? En wat wil jij bereiken ?
Dan kunnen anderen het nabootsen, of hun ervaring hier plaatsen.

ALs je 2x op ‘Mijn mailbox’ klikt (binnen ‘mijn freedom’) dan kom je in de instellingen van de mailbox.
Daar zie je of je TLS vereist wil hebben. Dat kun je met de ‘verander’-knop veranderen.
Je ziet ook hoeveel beschikbare accounts er zijn, en daar hoort de knop ‘gebruik’ bij.
Inmiddels ben ik erachter dat het wel logisch is om op ‘domein’ te komen, want de e-mails zijn georganiseerd per domein.
Dus ik verder de helpdesk lastig vallen waarom ik geen code via SMS krijg om een nieuw e-mailadres in werking te krijgen.

Ik heb nu door dat hetzelfde gebeurt als meteen op ‘domein’ klikken. En dat je daar verder moet gaan met onderhoud op de e-mailadressen.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.