"Directeur Randal Peelen is weg bij Freedom Internet"

Zo hoor je nog eens wat:

Dat is toch een beetje zorgwekkend zonder enige vorm van communicatie. :-/

Het zinkend schip verlaten?

Waar blijft de transparantie van Freedom Internet waar ze altijd prat op gaan?

Ik neem aan dat zijn opvolger wel de boodschap mee krijgt dat er meer en beter gecommuniceerd moet worden met leden. Maar we zullen opnieuw geduld moeten hebben terwijl die zich warmloopt…

Overigens wil ik niets afdingen op de communicatie van de technische Freedom mensen die hier regelmatig heel behulpzaam zijn.

Dat we het via Tweakers moeten vernemen, scoren ze geen punten mee bij mij.

Tsja, als de betrokkene niet meewerkt en op dag 1 zijn LinkedIn profiel aanpast… Allerlei redacties volgen dat natuurlijk.

Slechte zaak maar ergens te verwachten van een bloggende mannetjesmaker. Nog meer de tweede man Twan die het SOMS niet meer weten kan met waar het certificaatdraadje precies rondhangt.

Ik d8 toch werkelijk dat ik in mijn reactie had vermeld dat TriNed er maar in moet zodat zij haar miljoenen investering kan uitnutten.

Sws vond ik het qua berichtgeving van dienstbaarheden, akelig stil en vooral oppervlakkig.

Met ze bedoelje Randal Peelen en Twan Welboren denk ik.

Brrr.. dit geeft me kriebels, ik maak me ernstig zorgen.. het is ook bijna niet te doen als kleine onafhankelijke provider..

We begrijpen dat er onduidelijkheid bestaat over het bericht dat Randal niet langer voor Freedom werkzaam is. We hadden gehoopt en verwacht dat de nieuwe (interim-)directeur inmiddels formeel zou zijn benoemd. In dat geval hadden we jullie daar uiteraard over geĂŻnformeerd.

Het benodigde papierwerk is helaas nog niet afgerond, waardoor de benoeming nog niet formeel kan plaatsvinden. We verwachten dit op korte termijn alsnog te kunnen regelen. Zodra de benoeming definitief is, zullen we hierover uiteraard met jullie communiceren.

Het forum-botje zet boven uw bericht:

Dit is de eerste keer dat PaulvW iets heeft geplaatst – we heten je welkom in de Freedom community!

Daar sluit ik me graag bij aan, maar juist vanwege die eerste keer: wie bent u en wie zijn “we” precies? Ik heb even gebladerd door de verschillende comités op deze pagina, maar kom u niet tegen.

@meganerd
Ik blader ook wel eens en kom op Trined en Fiber Operator uit.