DNS instellingen niet bereikbaar

Ik wil wat van mijn DNS instellingen aanpassen, maar opeens kan ik daar niet meer bij.

Als ik klik op “DNS instellingen” op mijn domein (bij freedom) krijg ik de foutmelding “bdad1ead”.

Dat heeft wel gewerkt.

Iemand met dezelfde problemen? Is er een oplossing hier bekend?

Ik vermoed dat er een storing is.
Zowel op Freedom als bij Soverin is DNS instellen (b)lijkt niet mogelijk met idem foutcode “bdad1ead”. Melding ingeschoten bij helpdesk(s).

1 like

Issue lijkt zich te hebben opgelost. Kan iig weer DNS Instellingen (Freedom en Soverin) gebruiken.

Helaas, bij mij werkt het nog steeds niet.

Nu wordt het wel heel interessant want as-we-speak - net geprobeerd - en het werkt idd bij mij ook niet meer. Dus ergens tussen iig 13u00 en jouw reactie 14u00 moet dus er ergens een bit zijn omgekegeld.

Benieuwd waarmee support/helpdesk terugkomt op mijn tickets.

Krijg die melding ook.

Ik heb toch maar de helpdesk gebeld.

Ik kreeg daar te horen: “Het is geen storing maar een fout, ze zijn er mee aan de slag. Omdat het geen storing is staat het niet in het storing overzicht”

1 like

Ludiek :roll_eyes: dat raamdenken… ik zou toch verwachten dat iets dat niet beschikbaar is wel in het storingsoverzicht staat.
Dat het vanuit de dienst gezien geen verstoring is van een netwerk, zal zijn. Zoiets als, de trein is niet vertraagd maar komt gewoon niet en heeft daarmee geen invloed op KPI’s.

Ik kan me ook voorstellen, dat het onnodig veel telefoontjes en tickets veroorzaakt.

Er is hiervoor een storing aangemaakt. Zie Werkzaamheden en storingen | Freedom

3 likes