Domeinregistratie blijft maar 'pending'

Ik probeer een domeinnaam te registreren voor bij mijn e-mail, en zo eindelijk weg te kunnen bij xs4all. Maar het duurt en duurt maar, nu al einde van dag 6 van de wachttijd. Inmiddels al meerdere keren de helpdesk gebeld natuurlijk en allemaal aardige mensen aan de lijn. ‘het gaat om één vinkje dat fout staat, u kan daar niets aan doen’ wordt me telkens geduldig uitgelegd. Maar blijkbaar is er niemand die dat vinkje ook even juist zet. Superfrustrerend. Meer mensen die deze ervaring hebben? Ik bedoel, fouten maken is niet erg als je het maar goed en snel rechtzet. En dat ontbreekt er een beetje aan hier…

Het kan ook zijn dat er een vinkje bij SIDN gezet moet worden. En dan moet ook de HD het vragen, als zij het konden doen zou het vermoedelijk al gebeurd zijn.

ik snap het maar het lijkt me stug. er is helemaal niks geregistreerd bij SIDN, het domein is gewoon nog vrij. Ik zou het zo kunnen claimen via een andere partij. Maar ik wil juist graag naar Freedom, daar heb ik lang op moeten wachten. Enfin, we zijn weer een dag verder zonder resultaat. Nu het weekeinde er weer overheen. bah.