Doorsturen van Nieuwsbrief SeniorWeb

Ik ontvang de nieuwsbrief van SeniorWeb in mijn Webmail inbox. Wanneer ik deze wil doorsturen kan dit soms niet, omdat het volgens de webmail spam zou zijn. Kan ik hier zelf nog iets aan doen om dit op te lossen?

Welkom @dekocbee ,

bij mij komen de vragen op: Hoe krijgt u de nieuwsbrief binnen?

.1. als PDF-bestand (bijlage) ?
dan: opslaan en die bijlage meesturen, helpt dat ?

.2. als LINK naar een bestand / plek-binnen-organisatie ?
dan: zèlf openen en Opslaan-Als … (als dit is toegestaan)
en vervolgens dit opgeslagen-bestand mee-mailen, helpt dat ?

Geef maar wat meer gegevens,
dan zijn er genoeg mensen in deze :spraydot: Freedom-Community die u graag meer tips geven …

Ga naar MijnFreedom → Email Account → Spam Filters
en voeg in het vakje [[ Nooit als spam markeren ]] het volledige mail adres toe te voegen dat als spam wordt aangezien. (vergeet niet op de knop [Opslaan] te drukken).

Technisch interessant kan zijn, zover u weet hoe, de mailheader te bekijken op grond waarvan de mail als spam(score) wordt gezien. Freedom gaat niet zomaar wat duiden. Kan (en zal) zijn dat “Seniorweb” mailtechnisch niet alles op orde heeft en daardoor false-positive wordt aangemerkt als spam.

Hartelijk dank voor uw reactie, hier had ik nog niet aan gedacht (voorheen gaf het doorsturen namelijk geen problemen). Ik heb het e-mailadres (nieuwsbrief@seniorweb.nl) ingesteld en nu zal het ws wel goed gaan.

1 like

Hartelijk dank. Nee, het wordt verzonden als een e-mail nieuwsbrief@seniorweb.nl en voorheen is het doorsturen nooit een probleem geweest. Hartelijk dank voor uw reactie