[Email:] Wensenlijst

Dank je wel mensen, jullie laten mij er nog eens over nadenken.
En dus een aanvulling op mijn oorspronkelijke idee:

… ontwerp een mogelijkheid om met een maandbedrag binnen Freedom 25 Gb extra ruimte voor de Mailboxen aan te schaffen …

Dat kan uiteen vallen in 2 voorstellen:
.1.
Maak een bovengrens per Freedom-account voor AL z’n opslag, inclusief de Mailboxen
.2.
Ontwerp een abonnement waarbij je dit totaal oprekt met stappen van 25 Gb voor tig Euro per maand.

( is geen haast mee hoor, want ook mijn mailboxen zijn nog lang niet vol; ik probeer alleen toekomstige mogelijkheden met jullie te verkennen )