Er zou een derde keuze moeten zijn

"3. Verlengen Founding Membership

Founding Members opgelet: wij sturen jullie zeer binnenkort een e-mail. In de e-mail staat uitgelegd hoe je het Founding Membership (dat is dus ook je e-mailabonnement) kunt verlengen. In de e-mail krijg je twee keuzes voorgelegd. Je kunt een internetverbinding bij ons afnemen (daarbij inbegrepen zit het e-mailabonnement en het Founding membership). Of je verlengt het Founding Membership (en dus daarmee ook je e-mailabonnement). We zullen uiteraard niet zomaar je e-mailabonnement stopzetten zolang je nog niet van ons hebt gehoord.Kun je niet wachten en wil je nu alvast internet bij ons aanvragen? Ga dan naar www.freedom.nl om te bestellen.
Heb je al een internetverbinding via Freedom? Dan verandert er voor jou niets."

Er zou ook de keuze moeten zijn je adres in te voeren in een bestaande internet aansluiting als een van de vijf adressen. Hoe staat het daarmee?

Je bedoel een bestaand adres van een andere provider?

Nee, ik bedoel een bestaand adres van Freedom. Je zou vijf Freedom adressen krijgen bij een internet aansluiting, was beloofd. Als je naast die internet aansluiting ook een los founder email adres hebt zou je die moeten kunnen importeren in je internet aansluiting als een van de vijf.

2 likes

@john.doe

Als je al foundingmember bent en je neemt dan een internet abonnement dan word de emailbox die je al hebt automatisch onderdeel van de internetaansluiting. Je hoeft dat niet apart te importeren. Of begrijp ik je verkeerd?

Ik bedoel als je twee founding member accounts hebt gemaakt omdat je twee freedom
email adressen wilde hebben en je hebt op een van de twee een internet aansluiting dan zou het mogelijk moeten zijn het andere freedom email adres ook op dezelfde internetaansluiting te zetten.

Je email adres staat los van je internet aansluiting, dat zijn twee losstaande dingen.
Je kan in bijvoorbeeld outlook beide email adressen toevoegen en automatisch ophalen.

Of anders begrijp ik nog steeds niet precies wat je bedoeld.

Ik bedoel dit uit Nieuwsbrief 4:
"4. Freedom-abonnementen en aansluitingen

Veel Founding Members hebben meer dan één freedom-abonnement geregistreerd en betaald. Bijvoorbeeld om alle gezinsleden een @freedom.nl e-mailadres te kunnen geven.
Per huisadres kun je straks in principe maar één internetverbinding aanvragen. We gaan ervoor zorgen dat je later die e-mailboxen kunt verzamelen onder één abonnement, waarbij de privacy van de gebruikers gegarandeerd is. Hoe we dat exact gaan doen, dat melden we in de komende nieuwsbrieven. We weten nog niet wanneer we deze uitbreiding beschikbaar kunnen maken, maar dat zal zeker voor 11 november zijn."

Dat gaat ook automatisch. Met 1 internet account van Freedom kun je beide mail accounts gewoon beheren. Daar heb je niet een 2e internetverbinding voor nodig.

Sorry, ik zei op dezelfde internetaansluiting zetten maar ik bedoelde op hetzelfde abonnement te zetten. Op het abonnement waar de internetaansluiting op zit. Zodat je het losse Freedom abonnement zonder internetaansluiting kan laten verlopen.

@john.doe

Ah, duidelijk. En ik begrijp uit je eerdere post dat die mogelijkheid er wel gaat komen binnenkort.
Ik geloof dat we allemaal tegelijk aan het typen waren. :smile:

In ieder geval lekker aktief hier :slight_smile:
Maar dat zou idd handig kunnen zijn. Krijg je ook maar 1 factuur ipv 2