ESPN Watch met Freedom abonnement?

Hallo, als fanatieke voetbalfan kijk ik graag de KeukenKampioen Divisie. Helaas biedt Freedom Internet blijkbaar als zo ongeveer enige provider in Nederland geen toegang tot ESPN Watch en is het dus niet mogelijk om die wedstrijden via de ESPN app te volgen. Veel wedstrijden zijn alleen maar via die app te volgen, dus de 4 tv-zenders van ESPN zijn geen alternatief. Heeft iemand hier een oplossing voor (behalve dan van provider wisselen)?

Is dat een blokkade vanwege Freedom netwerk of door/bij ESPN vanwege Freedom (IP adres) ?

Ik vermoed dat het te maken heeft met contractuele afspraken tussen Freedom/Canal + en ESPN en dat ESPN Watch geen onderdeel uitmaakt van het contract

Je vermoeden is incorrect. De ESPN App staat los van Canal+ en/of hetgeen Canal+ wel of niet aanbiedt. Die App moet je gewoon kunnen gebruiken.

We blokkeren die app dus niet maar ESPN zou best IP-adressen kunnen blokkeren op basis van verouderde gegevens of op basis van “reputatie” van jouw IP-adres. Dat doen rechthebbenden wel vaker.

Beste is om eerst zelf bij ESPN te gaan klagen (jij betaald voor de app neem ik aan?). Wij kunnen en zullen er ook achteraan gaan maar dan moet je wel een ticket bij de helpdesk aanmaken. En ervaring leert dat het maar al te vaak een kwestie van lange adem is.

Zover ik kan zien, kun je een heel eind komen met een Disney+ abonnement.

Ik zal het wel eens opgooien bij Canal+ om te kijken wat ze zouden kunnen betekenen hierin, alleen verwacht ik niet dat hier heel snel iets in gaat wijzigen. Maar :crossed_fingers: .

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het niets met contractuele afspraken te maken heeft, dan moet het opgelost kunnen worden! Ik zal wat meldingen gaan maken

@JeroenH Meldingen aanmaken hoeft niet. We hebben het gezien. :wink: