Exclusieve uitnodiging crowdfunding

Idem, ook ik ben een van de eerste crowdfunders, ook ik moest in deze community vernemen dat er een nieuwe actie komt…

@Erik dan zaten we over verschillende e-mails te praten :wink:

Is de voorinschrijving voor de nieuwe crowdfunding al gestart? Dit zou vlak voor of vlak na het weekend gebeuren, maar Ik heb nog geen mail ontvangen.

2 likes

Ik heb ook nog niks gekregen. Spambox was ook leeg, just to be sure.

Moeten we niet even @Anco roepen?
Of is Anco hier niet diegene die we moeten hebben?

Want ik ben ook ongeduldig aan het worden om mijn appelpuntje tot me te nemen :moon_cake: :pie:

Nog een paar uurtjes geduld…

1 like

Thanks, ik heb mijn voorstel voor een appelpunt binnen, ik hoop dat ik niet te gulzig ben en me kan beheersen bij het eten.
Of is dat niet slecht in dit geval? :upside_down_face:

Smaakt goed die appelpunt :grin:

Nu al 2 ton behaald. Gaat echt heel hard, goed om te zien.

Ik heb me niet verslikt, maar tussen het moment van kiezen en betalen voor mijn puntjes waren er toch al meer dan 20 voor gegaan

Als het in dit tempo doorgaat blijft er, net als tijdens de eerste actie, niets over voor het ‘gehele publiek’.

Heeft iemand een werkende link naar de webinar? Die in de crowdfunding-mail van vanochtend, werkt niet.

Gaat inderdaad zeer hard.
Ben zelf een parkeerplaats opgereden om zo snel mogelijk mijn appelpuntjes te kopen.
Als het zo doorgaat vraag ik me af of ze de 5 dagen halen en het open kunnen zetten voor iedereen.

Er ging inderdaad iets niet goed met de link. Dit kunnen we in de mailing niet meer herstellen. Er zijn meer webinars gepland (voor als we ‘echt’ open zijn).
De eerste webinar kan je hier terugkijken:

2 likes

Euh ik ben mooi op gewicht, en dat hoop ik zo te houden (letterlijk).
Maar wie weet zeg ik als DGA nog wel een keer “rondje van de zaak”, de directeur heeft het in beraad.

Inmiddels staat de stand al op 472000.
Vraag me af of de F5 toets bij de Freedom medewerkers al versleten is.
(volgende crowdfunding is voor nieuwe F5 toetsen :yum:)

1 like

Stand is nu al € 675.750 ofwel 33%
Mijn appelpuntjes staan in de wacht.
Eind van de middag kan ik ze ophalen :smiley:

Uit de bevestigingsmail van de investering:

img src=3D"https://mandrillapp.com/track/open.php?u=3D3087422&id=3D896a63ec78af4e876acd615a67ae556" height=3D"1" width=3D"1"

Jammer.

Al meer dan 8 ton in 5 uur opgehaald :+1::+1::+1::+1::+1:

is dat niet 10 uur? of hebben jullie de mail eerder dan 09.23 uur (mijn moment van binnenkomst van de mail) Veel eerder zal het niet geweest zijn, ik was nummer 40 van het aantal kopers van appelpunten (rond 09.45 uur de bevestiging ontvangen).

Maar wat zuur ik, een heel mooi resultaat!

Ik kreeg mijn bevestiging om 9:46 binnen. Staat me bij dat er toen al een 15000 binnen was.
En inmiddels al 1.1 miljoen