Exclusieve uitnodiging crowdfunding

Het zat wat tegen vandaag.
Eindelijk zijn mijn appelpuntjes binnen, nu maar hopen dat ze glutenvrij zijn :wink:
En de stand is nu ā‚¬ 1.189.250

Ik hoop dat de crowdfunding morgen nog open is als ik wat geld van mā€™n spaarrekening naar mā€™n betaalrekening overgemaakt wordt. Oeps! :grin:

Valt tegen na anderhalve dag nog maar op 74% van het minimale, gewenste, bedrag.:slight_smile:

Zou het nog uitmaken dat deze actie op een vrijdag gestart is en er dus meteen een weekend achteraan komt?

EUR 1.5M bedoel je waarschijnlijkā€¦ ?

Ik begrijp niets van deze actie. Welk mensen kregen deze uitnodiging? Ik ben ook crowdfunder vanaf het begin. Niets gehoord van deze actie.

Alle crowdfunders zouden een email gehad moeten hebben op het email adres waarmee ze bij de eerste crowdfunding geregistreerd hebben bij crowdaboutnow.
Het kan zijn dat daar nog je oude email adres staat.
Dat moet je even nakijken en indien nodig aanpassen.

Stuur sowieso even een email naar de helpdesk dat je crowdfunder bent en ook mee wil doen en je de crowdaboutnow link ook wil hebben. Ik weet namelijk niet of ik hier de link naar de crowdaboutnow mag plaatsen.

Bottemline is dat je als crowdfunder absoluut mee mag doen en ook certificaten mag aanschaffen.

Misschien is dat het probleem dat het xs4all adres nog geregistreerd staat. En die bestaat natuurlijk niet meer.

Inmiddels heb ik toestemming om de link hier te plaatsen.
Alle community leden krijgen zo ook de gelegenheid om certificaten aan te schaffen.

2 likes

Boem! Eindelijk was de overboeking van mijn spaarrekening beschikbaar en kon ik (nog) deelnemen aan deze actie. We zitten nu op 1.714.000. Wow!

1 like

Het meest simpele antwoord op jouw opmerking over Facebook Instagram Twitter en dergelijke is dat daar nu eenmaal de potentiƫle klanten van Freedom zitten.
En dan hoop je natuurlijk dat je uiteindelijk een vuist kan maken en een beter alternatief populair kan maken.
Maar tot die tijd zit je helaas toch aan dat soort media vast.
Maar dit is hier verder off-topic en kan beter in de betreffende topics verder gezet worden.

Jouw overige vragen qua leden ben ik ook benieuwd naar, maar dat zal ongetwijfeld concurrentie gevoelige informatie zijn.

Begin dit voorjaar zijn er items gevuld met marketing-argumenten en marketing-tips. Kijk maar eens bij de items :

Daarnaast heb jij zelf vast ook wel de nodige argumenten ā€¦

Ik overweeg ook mee te doen aan deze investeringsronde. Echter, ik vraag mij sterk af of het contract dat je ter ondertekening voorgeschoteld krijgt wel klopt. Merk ik correct op dat er copy-paste-fout gemaakt is bij de nominale waarde en vergeten is om te rekenen van percentage naar absoluut bedrag?

Er wordt in het prospectus namelijk gesproken over certificaten met een nominale waarde van 0,003125 procent (=1/32.000) van het aandelenkapitaal, terwijl in het contract wordt gesproken over een nominale waarde van EUR 0,003125. Als ik het goed begrijp is dat een aanzienlijk verschil, want de nominale waarde zoals in het prospectus vermeld zou omgerekend toch EUR 250,00 moeten zijn (8.000.000 * 0,003125%)?

Is dit toevallig beiden 0,003125 en zie ik beren op de weg, of is dit correct opgemerkt? Als hier inderdaad sprake is van een fout vermelde nominale waarde, wat kan dat bij ondertekening eventueel als gevolg hebben voor mij als deelnemer?

Ik heb geen antwoord voor je. Wel heb ik daarnet telefonisch contact opgenomen met Freedom om ze attent te maken op je vraag.

1 like

Het gaat hier om de nominale waarde dit is niet gelijk aan de emissie waarde. De emmissie waarde is ( de verkoop prijs) ā‚¬ 250.

Het was me duidelijk dat het (beiden) om de nominale waarde ging. Het punt dat ik probeer te maken is dat de nominale waarde volgens het prospectus (aanzienlijk!) afwijkt van de nominale waarde zoals die in het contract staat. Als ik het goed begrijp en bereken zou de nominale waarde uit het prospectus overeen moeten komen met de EUR 250 die als emissiewaarde gekozen is (dus niet EUR 1/32.000).

Daar hebben we inderdaad al een leuk topic over.

Het klopt wel.

Een certificaat is 0,003125% vh totale aandelenkapitaal van nominaal ā‚¬ 100. Nominaal ā‚¬ 100 * 0,003125% = ā‚¬ 0,003125

De nominale waarde van de aandelen is niet ā‚¬ 250,- maar ā‚¬ 100. ā‚¬ 250,- is de uitgifte prijs van de certificaten, daarmee koop je dus een nominaal aandeel van ā‚¬ 0,003125 wat 0,003125% vh aandelenkapitaal is.

Certificaten vertegenwoordigen ā‚¬ 50 (0,003125 * 16.000) en het appeltaart aandeel vertegenwoordigt ā‚¬ 50,-, gezamenlijk ā‚¬ 100

1 like

De commentaren van de backers zijn inderdaad hartverwarmend, zowel van de kleine als de grote beurs.

2 likes

De enige provider in Nederland waar mensen voelen dat het goed is om er een belang in te nemen vanwege de doelstellingen. Anders dan KPN waar het alleen om het geld gaat, en wie herinnert zich Nina Brink nog? Freedom wordt mede gedragen door haar gebruikers, die meer zijn dan ā€˜simpeleā€™ consumenten.

Team Freedom: deze crowdfunding is een waanzinnig succes, heel veel succes in de komende tijd met het verder uitbouwen van de dienstverlening.

4 likes