Extra diensten afnemen

Na een lange tijd eindelijk de knoop doorgehakt en overgestapt naar freedom.nl. De bestelling ‘snel’ gedaan en nu dus tot de conclusie komen dat ik mogelijk ook wel VOIP zou willen (heb een FRITZ!Fon, zonde om niet te gebruiken eigenlijk). Is er een mogelijkheid om dit ergens te bestellen, is die mogelijkheid later aanwezig als alles is geinstalleerd?

@kaosnews
Welkom op het forum, fijn dat je de knoop hebt kunnen doorhakken!

Heb je al een bevestigingsmail van Freedom Internet ontvangen? Dan zou ik daar direct op reageren. Heb je al een afspraak met een monteur (indien aangevraagd)? Bel dan even met de helpdesk Telefoon: 088-0115666 maandag t/m vrijdag van 11:00 tot 17:00 uur.

Ik heb besteld, wat nu?
De medewerkers van Freedom Internet checken alle bestellingen. Zodra we zeker weten dat alles rond jouw aanvraag klopt, sturen wij je de bevestigingsmail met de knop voor machtiging van de automatische incasso. Het kan enkele dagen duren voordat je die mail ontvangt.

Daar zou ik op reageren met je extra bestelling. Anders zou ik een e-mail sturen naar helpdesk@freedomnet.nl met duidelijke vermelding in de onderwerpregel van een aanvulling op een bestaand pakket (of omzetting naar alles-in-één als dat je bedoeling is).

Achteraf bestellen kan ook.

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.