Favorieten als standaard instellen

Is er een manier om de Favorieten Gids “vast” te zetten?
Nu moet ik deze telkens appart selecteren als ik de tv gids open.

6 likes

Ik was daar ook op zoek naar…en kon het dus ook niet vinden.
Ik las bij andere providers dat deze ontvanger dat niet ondersteunt. Dat is helaas wel een behoorlijke achteruitgang t.o.v. de vorige ontvanger

Hier lees je hoe je favorieten aanmaakt op de nieuwe tv-ontvanger. https://www.freedom.nl/helpdesk/televisie/favoriete-zenders

Hi Frederique,

Dat had ik inmiddels gevonden. Telkens als je dan gaat zappen schiet hij weer naar de standaard TV Gifs. Is er een manier om de Favoriete TV gids als standaard in te zetten?

Is inderdaad heel erg vervelend. Zelfs om de favorietenlijst te kiezen is een crime.
Om ‘Favorieten’ in de kop te kiezen moet ik eerst helemaal naar boven (9x pgup vanaf BBC First) bladeren, dan zender omhoog (5x up) en dan 1 naar rechts en dan OK.
En elke keer als ik daarna via de gids iets opzoek moet ik weer eerst naar de Favorieten want dan staan weer al die regionale en kinderzenders er weer in.
Hoop echt dat hier een software update voor gaat komen.

In ieder geval hartelijk bedankt voor het harde werk van vandaag om het ‘Unable …’ probleem met allen (incl. partners) op te lossen.

3 likes

Zou voor mij ook nog een puntje zijn op mijn wensen lijstje.
Maar voor nu hebben de Freedom medewerkers hun rust meer dan verdiend.
Een paar virtuele bossen bloemen voor al hun keiharde inspanning :bouquet: :bouquet: :bouquet:

Morgen weer een dag :slight_smile:

Anton, dank voor de blommen. Ik ga ze morgen printen en ophangen in onze hall of fame.

Ja, daar baal ik behoorlijk van. Ik bekijk maar een zender of 8, waarvan maar een paar Nederlandse. Betekent dus enorm gezoek iedere keer, dat maakt de betere snelheid ongedaan. Hoop echt dat hier een (software) oplossing voor komt, lijkt me toch iets heel elementairs, filteren op favorieten. Kan in de app ook gewoon.

2 likes

Op de bank zit naast mij een groot brok ergernis. Niet voor herhaling vatbaar om hier te herhalen wanneer weer eens de hele zenderlijst doorgeworsteld moet worden. Daarom sluit ik me graag aan bij deze topic. Freedommers, alsjeblieft die iets aan deze tekortkoming!!

1 like

Heb de indruk dat er twee dingen door elkaar lopen.
Als het me al lukt Favorieten in te stellen, dan blijkt dit te verwijzen naar het programma wat ik heb aangemerkt en niet de zender. Als ik later de Favoriet aanklik, zoekt het systeem dat specifieke programma en krijg je de keuze of je dat wil terug zien, niet of je naar die zender wil.

Om een lijst met zenders aan te kunnen leggen hebben we iets anders nodig. De MZ-102 had die mogelijkheid: een lijst met voorkeurzenders opstellen en die gebruiken.
Dat heb ik in de software van deze speler niet kunnen vinden.

Zou dat wel graag zien, want met een basispakket blijf ik de programma’s die niet in mijn pakket zitten wel zien in de zoeklijsten en bij het scrollen. Onnodig veel gedoe.

Enige kans dat er zoiets gaat komen, Frédérique?

Misschien kan in de Canal app bij de favoerieten de irritante lopende band erboven met allemaal zenders die voorbij schieten verdwijnen. Je wordt er gek van.

Ik was al bang dat ik gewoon niet goed zocht. Zonder deze optie is de gids maar half bruikbaar.

Ik heb een kortere weg gevonden: Guide en dan Return, dan kom je in het menu boven de lijst.