Filters in webmail

Ik was aan het zoeken naar een mogelijkheid om in de webmail filters in te stellen, zodat ik e-mail automatisch in een bepaalde folder kan laten zetten. Maar ik heb het niet kunnen vinden. Bestaat deze functionaliteit?
Zo ja, waar vind ik deze?
Zo nee, gaan we die nog krijgen?

Dit kun je in je Dashboard doen bij Filters.

1 like

Het zou meer logisch zijn ze in de webmail applicatie zelf aan te treffen en op account/alias niveau dit soort filters/toewijzingen via ‘instellingen’ te kunnen toepassen.

Bedankt voor de tip.
Helaas zijn er op dit moment problemen met het dashboard, waardoor ik nu geen filters kan aanmaken. :disappointed:

[OPGELOST]
Is bekend bij de Helpdesk. Lijkt browserspecifiek te zijn, heb via Ubuntu (Touch) namelijk wel toegang tot de Dashboard omgeving.

Heb je de mogelijkheid om even tijdelijk gebruik te maken van een andere OS totdat deze specifieke storing is verholpen?

Storing lijkt bij mij opgelost. Even pagina refreshen en dan zou je je gang moeten kunnen gaan.

Het gekke is dat is soms een pagina krijg om in te loggen en soms een pagina met:

En wanneer ik een (shift) reload van de pagina doe, krijg ik soms de ene pagina en soms de andere.

Dit lijkt op een loadbalancer die nog niet weet dat een server niet goed meer is.

Je kan ook een mail adres maken met jouwadres+suffix@jouwdomein
Dan komt de mail gelijk in een folder met de suffix naam.

1 like