Foutmelding bij inloggen op nieuwe Apple TV-versie van app

Ha, wat fijn een app van Canal Digitaal voor de AppleTV. Maar het lukt me niet om in te loggen. Foutmelding na invoer mailadres en wachtwoord:
sg.ui.error.session.bad_params
AppleTV 4 HD met nieuwste versie iOS, app van CD nieuw gedownload vanuit de App Store.
Toestel heb ik herstart, wachtwoord CD gewijzigd via de mijn freedom-omgeving.
Op iPhone en iPad werkt de app wel, ook na uitloggen en weer inloggen.
In de lijst verbonden apparaten staat een vermelding ‘Woonkamer’ wat de naam is van de kamer in de Apple Woning app waar de Apple TV staat. Die ‘woonkamer’ kan ik niet verwijderen.

1 like

Miro, ik kan ook helemaal niet inloggen op de Apple TV app. Maar zonder foiutcode, ik krijg alleen Inloggen en OK te zien, en OK brengt je weer naar het voorgaande scherm! Met dezelfde app op mijn iPhone wel, geen probleem! Bedraag of via wifi verbonden maakt niets uit. Ik heb de HD versie.

Blij dat ik niet de enige ben @JeroenV - ik heb ook een ticket aangemaakt bij de klantenservice, er is vast iemand mee bezig. Gisteren kreeg ik niet meer de foutcode maar in plaats van OK die jij noemt de melding Inlog - met zo’n zelfde loop naar het inlogscherm

Beste mensen, het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord heeft een tijdje niet gewerkt op smart-tv apps. Als het goed is zou dit nu weer moeten werken. Zouden jullie het nog eens kunnen testen?

Mocht je de QR-code inlogfunctie in de smart-tv app hebben, dan kun je het ook daarmee proberen: Smart TV App met bestaand abonnement | Canal Digitaal

YES! Hij doet het op mijn Apple TV @kris.freedom dank voor de melding.

1 like