Freedom 4e plek bij Tweakers Awards 23/24!

Zo Freedom, gefeliciteerd met de 4e plek tussen alle grote providers!
image

1 like

Mooi en wat zegt dit verder ? Over een kwaliteit of populariteit ?

Sws heeft die “verkiezing” buiten veertjes (op)steken, hoegenaamd geen Tweaker en laat staan een technisch inhoudelijke waarde.

Deze statistics komen uit een tijd dat xs4all nog bestond?

Blijkbaar heeft er in de nieuwsbrief van Tweakers een oproep gestaan om te stemmen.
Die heb ik ook over het hoofd gezien dit jaar.
Het is dus de mening van een select groepje mensen.
Ik denk dat je het kunt beïnvloeden, door er reclame voor te maken.
Veel webshops doen dat ook voor een of andere award, de gene met de grootste bek wint.

Kocht deze week ook nieuwe meuk en kreeg het aanbod om voor €10 een review te schrijven in Tweakers van de verkoper. Dat zie je ook steeds meer. Sommige beginnen ook, ik doe dit omdat ik €10 ontvang van deze verkoper. Hierdoor daalt bij mij ook de waarde van Tweakers.

Ga maar eens naar www.xs4all.nl dan zul je zien dat het nog steeds ‘bestaat’ :wink:
KPN probeert zoveel mogelijk mensen te lokken natuurlijk…

Helder dat het (dus ) gekanaliseerde populariteitsverkiezingen zijn, leuk als vermaak dat iemands overtuiging (of belang) dan (her)bevestigd.
Ik vind het Tweakers onwaardig omdat er geen (technische) onderbouwing aan ten grondslag ligt.

Freedom probeert dat natuurlijk ook en ja, xs4all als domein bestaat ook nog steeds.

xs4all is alleen een stukje behang.
hetnet.nl en tip.nl bestaan ook nog steeds als domeinnaam.

Volgens mij wordt Freedom geen internetprovider van het jaar. Via Website van het Jaar kan je er in ieder geval niet op stemmen :wink: