Freedom glasvezel op industriepark de Hoef in Amersfoort

Zeer binnenkort start Glaspoort met de aanleg van glasvezel op de Hoef in Amersfoort.
Hoe komt het dat het nog niet zichtbaar is in de postcode check op freedom.nl?
We willen hier ook graag op Freedom internet, vanwege een vast IP en een subnet.

Ben benieuwd.

Bij mij ligt het glas van Glaspoort (overigens is dat een erg arrogante club waar absoluut niet mee te communiceren is, reageren nergens op en zijn onbereikbaar) inmiddels in de grond (naast het glas van Delta) maar ik zie ook nog niets van dit alles terugkomen bij Freedom als optie. Zal wel een kwestie van geduld zijn…

Glaspoort hanteert verschillende clusters (4 om precies te zin) met verschillende inkooptarieven, zowel maandelijks als eenmalig. Momenteel ondersteunen wij nu alleen nog maar cluster 1. We zijn bezig met toevoegen van cluster 2. De ons bekende industrieparken in Amersfoort lijken alleen cluster 2.

Cluster 3 en 4 willen we ook toevoegen maar daarvoor hebben we nog een paar wijzigingen in de orderflow nodig en zal iets langer duren.

We willen alles zsm toevoegen maar kunnen nu er nog geen datum op plakken.

Het betreft in mijn geval ook een bedrijventerrein (Goes), enig idee of dat cluster 1, 2, 3, 4 is? Heb nu dsl en dat werkt momenteel ook prima voor mijn toepassing, maar de hogere upload bij glas zou ik wel kunnen waarderen.

Als dat gaat om Bedrijventerreinen De Poel en Stationspark Goes dan is dat zo te zien cluster 2.

1 like

@Anco betekent cluster 2 dan ook een hogere maandelijkse prijs?

Ja. We moeten de prijzen nog vaststellen ivm de nieuwe tarieven 2024 maar reken zeker €15 per maand meer dan cluster 1.

Waar jullie niks aan kunnen doen, is dat KPN zelf lekker aan het stunten is voor €52,50 voor 1000/1000. Het is niet anders. Nu moeten we het doen met 100Mbit voor €280,= excl BTW (Eurofiber). Voor ons worden de kosten een stuk lager straks.