Freedom Internet verlaagt op aantal locaties tarieven op KPN netwerk

Yup. Zelfde reactie bij mij.
Wat meespeelt is denk ik: Het enorme success van Freedom, hoge scores bij Provider monitor, men wordt gewoon overspoeld door (nieuwe) aanvragen. Daarbij een tekort aan personeel zoals overal in Nederland en de vakantie periode.
Technisch hebben ze het goed voor elkaar, dus als je aangesloten bent, werkt het altijd.
Jou en mijn aanvraag voor “20x sneller en nog goedkoper ook” is, gezien bovenstaande, denk ik efficiënter (en uiteindelijk sneller voor iedereen) af te handelen met: Verzamelen alle aanvragen, uitzoeken en dan in 1x alles doorzetten.

Neemt niet weg: Enige communicatie vanuit Freedom zou handig zijn.

2 likes

Dan is dat de default geworden. De KPN 50 Mbit lijn is even duur als de FiberCrew 1 Gbit lijn. Ik vind de aanname dat een klant niet meer wil betalen voor minder snelheid wel een die te verdedigen is.

2 likes

Ik sta ingepland om de swap te maken op 2 september(Hilversum). Er komt een monteur langs voor de ONT-vervanging.

3 likes

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. (en ik ben vast niet de enige :wink: )

2 likes

Ik zal mijn ervaringen posten hier…

4 likes

Freedom mailde vandaag dat de overstap naar 1 Gb/s aangevraagd kan worden via de verhuisservice. Zojuist gedaan en als voorlopige overstapdatum 8 september gekregen (Baarn).

Off topic, maar waar anders?
Oeps, een klik op de link naar je website met die fijne clickbait naam leidt tot:


Vast niet wat je wilt.

Die site heeft netjes een letsencrypt cert die nog tot 30-9 geldig is. (wordt de 25e ververst) (voor een fun site ga ik geen geld neer tellen voor een certificaat)

Welke browser gebruik je die letsencrypt niet vertrouwd? Firefix en Chrome hier vinden het allemaal prima. Firefox klaagde over http links naar plaatjes, maar dat was het. (net gecorrigeerd)

Ah, gevonden, externe DNS en interne DNS zijn uit sync… koffie.nu staat extern op de freedom /48 voor ipv6, niet op de koffie.nu /48… Alle sites hebben een eigen cert, maar dan moet de DNS wel kloppen, anders kom je op de verkeerde uit.

My bad, maar elders dan verwacht. Caches trekken wel bij, gaat goed komen. Dank voor de pointer. (en sorry voor de off-topic vervuiling)

Ja, hiermee is het probleem opgelost.

1 like

Is bekend of er plannen zijn van fibercrew om als belichter op andere delen van het kpn netwerk (voorheen reggefiber) actief te worden? Zo ja, met tijdpad?
Ik vind dit best aantrekkelijk klinken, maar ja, op mijn adres nog niet beschikbaar.

1 like

Ze hebben een lijstje met projecten op hun website.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.